Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waarom is cannabis verboden? Het is erger dan je denkt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Waarom is cannabis verboden? Het is erger dan je denkt

    Korting op 420shop
    KLIK om te lezen.

    #2
    Re: Waarom is cannabis verboden? Het is erger dan je denkt

    het verhaal is nog gekker er is nog een onderzoek gedaan waarbij ze aapjes in een luchtdichte ruimte hebben gezet in de cannabis rook,de aapjes stikten natuurlijk,door zuurstof gebrekfrisse lucht schijnt toch belangrijk te zijn.En een onderzoek waarbij ze chemische thc in de bloedbaan bij mensen hebben gespoten,die reageerden daar heel heftig op.dat ze ook zo zouden reageren als er alcohol in hun bloedbaan gespoten zou worden,dat vertelde ze er niet bij,ook niet dat pure thc in de natuur niet voorkomt.toch zijn deze onderzoeken de basis van ons softdrugs beleid knetter gek
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Re: Waarom is cannabis verboden? Het is erger dan je denkt

      van dit soort domme shit word ik altijd zo moe heh, met der onderzoek en hun bla bla = chemische thc in de bloedbaan bij mensen hebben gespoten

      JA DUH! die zijn echt niet 100% daar

      Goeie post Ganjax
      sigpic
      LED there be light

      Comment


        #4
        Re: Waarom is cannabis verboden? Het is erger dan je denkt

        Was de verklaring een maand geleden niet dat de katoen lobby in de VS erachter zat? Dat de katoen moguls bang waren dat hennep vezels met hun product zouden concurreren.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #5
          Re: Waarom is cannabis verboden? Het is erger dan je denkt

          Als de wetenschap onderzoek doet naar een stof ,maken ze hem na,om hem zo zuivermogelijk te krijgen.de beste manier om te zien ,wat een stof met een mens doet,is om de zooi in te spuiten,zo krijgen alle deelnemers dezelfde op hun gewicht aangepaste dosis binnen wat is nu het geval thc in niet moeilijk te maken,dus ze hebben dat echt bij proefpersonen ingespoten.de gestoorde leraar in southpark draagt de naam van dat onderzoek, mr........ google dat maar
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #6
            Re: Waarom is cannabis verboden? Het is erger dan je denkt

            Als de wetenschap onderzoek doet naar een stof ,maken ze hem na,om hem zo zuivermogelijk te krijgen
            Als wetenschapper kan ik je vertellen dat het veel goedkoper, makkelijker en zuiverder is om het te scheiden door middel van oplosbaarheid. Elke stof lost iets beter of iets minder goed op in een bepaalde vloeistof dan een andere stof. Met een tiental verschillende organische oplosmiddelen kun je prima zuivere THC verkrijgen.
            Iets namaken kost ongeveer 5 jaar research en duizenden euro's.

            Met de juiste middelen kun je voor ongeveer 200 euro zuivere THC extraheren.
            Mensen hebben het 'namaken' wel geprobeerd, maar enkel om te kijken of het goedkoper kon. Zo kun je ook de wet omzeilen; chemisch gemaakte THC komt niet van de verboden cannabis plant. Veel van die nagemaakte stoffen bleken inderdaad nogal wat zelfmoordneigingen op te wekken. Dat kwam omdat ze niet delta-9-THC gemaakt hadden, maar een isomeer (zelfde inhoud, andere vorm) daarvan.
            Delta-9-THC is juist ontzettend moeilijk te maken omdat het pas de eindstof wordt na een reactie met zuurstof. De bepaalde vouwing en draaiing van de bindingen zijn niet gemakkelijk na te bootsen in een lab. Dat wetenschappers toch wilden testen wat het spul deed, da's voor hun eigen rekening. In die tijd, en nu nog steeds, waren er veel psychologische onderzoekers die geen enkel beetje verstand hebben van chemie. Ze leren over communicatie tussen cellen, en testvormen voor de mens, maar vrijwel niets over hoe medicijnen gemaakt worden. Dan gebeuren er linke dingen, maar niet minder link dan bij andere medicijnen.

            De methode van een zuivere stof testen is niet per definitie slecht.. Anders zouden we nu geen aspirine of paracetamol hebben. Of voedselveiligheid.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Waarom is cannabis verboden? Het is erger dan je denkt

              Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
              Was de verklaring een maand geleden niet dat de katoen lobby in de VS erachter zat? Dat de katoen moguls bang waren dat hennep vezels met hun product zouden concurreren.

              Comment


                #8
                Re: Waarom is cannabis verboden? Het is erger dan je denkt

                Nu hebben we 't wijzende vingertje, maar hoe komen we met een houdbare oplossing van het verbod af?
                Legaliseren? Decriminaliseren? En vooral, in welke vorm dan?
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Waarom is cannabis verboden? Het is erger dan je denkt

                  Via de VN drongen de Amerikanen hun beleid op aan de rest van de wereld, nu Amerika een voortrekkersrol speelt in legalisatie in verschillende staten had ik graag diezelfde dominantie gezien in andere richting.
                  Waarom lopen we in deze de Yankees niet na vraag ik me af.

                  Comment


                    #10
                    Re: Waarom is cannabis verboden? Het is erger dan je denkt

                    Zodra het kwekersrecht op de schop is geven ze de zooi vrij hebben ze patent op de merk namen,en ook op het dna van de wietplantAls het zover is word er groot geadverteerd:maar wij hebben de knipmachines!
                    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                    Comment

                    Bezig...
                    X