Wietplant van vrouw met maagkanker gestolen - http://www.1limburg.nl/l/36250 #1Limburg
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wietplant van vrouw met maagkanker gestolen
Collapse
X
-
Re: Wietplant van vrouw met maagkanker gestolen
mag hopen dat alle rippers erin stikken dit jaar, hier in de straat zijn 3-9-2016 maandagnacht ook twee tuintjes leeggehaald door EEN paar losers
wij zouden deze vrouw kunnen helpen genoeg Jd ers in limbabwe die deze vrouw een paar blaadjes ZOU kunnen doneren.
-
Ik ben zelf ook 2 jaar slachtoffer van diefstal geweest. Vorig jaar gelukkig niet en dit je ook nog niet.
Zelf woon ik een dorp verderop dan deze vrouw en ik heb nog knipafval van vorig jaar liggen. Deze zou ik graag willen schenken als zij dit kan gebruiken om olie van de maken.
Alleen hoe zou ik in contact met deze vrouw kunnen komen zonder zelf te veel aandacht de kunnen krijgen?...
Comment
-
Niet echt nieuws volgens mij.
Er worden heel veel planten uit tuintjes geript, en heel veel van die plantjes werden voor medische doeleinden gekweekt.
In ieder geval komt wiet een keer niet negatief in het nieuws, da's ook wat.
Als je die vrouw wil helpen ga je googelen.
Er is vast wel achter haar naam te komen, dorp weet je, zoek de adres-gegevens en leg contact.
Ik weet niet of je daar derden bij moet betrekken.
Comment
-
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
Comment