Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vooraanstaande Vlaamse proffen pleiten voor legale cannabis

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vooraanstaande Vlaamse proffen pleiten voor legale cannabis

Korting op 420shop
    "Legaliseer de productie en het gebruik van cannabis." Dat is de boodschap van econoom Paul De Grauwe, criminoloog Tom Decorte en toxicoloog Jan Tytgat. In een nieuw boek 'Cannabis onder controle, hoe?' doen ze concrete voorstellen om cannabis te reguleren.
    "We moeten cannabis reguleren", zegt De Grauwe in De Morgen. "En als je wil reguleren, dan moet je eerst legaliseren".

Gereguleerd modelCannabis social club

Re: Vooraanstaande Vlaamse proffen pleiten voor legale cannabis

Ik zag het ook net voorbijflitsen op google news.
    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Comment

idd der komt niets van !!
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Als de farmaceutische sector dan toch zo'n invloed heeft, waarom komen er dan Amerikaanse staten bij die recreatief en medicinaal gebruik toestaan? De grote spelers zijn Amerikanen. De meerderheidspartijen zijn gewoon tegen drugs. Niks meer, niks minder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
            Als de farmaceutische sector dan toch zo'n invloed heeft, waarom komen er dan Amerikaanse staten bij die recreatief en medicinaal gebruik toestaan? De grote spelers zijn Amerikanen. De meerderheidspartijen zijn gewoon tegen drugs. Niks meer, niks minder.

Comment

Ik dacht te reageren, maar uw uitleg is gewoon kaka. Daar begin ik ni aan Meerderheid is tegen! Ik zou nva is googelen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                Ik dacht te reageren, maar uw uitleg is gewoon kaka. Daar begin ik ni aan Meerderheid is tegen! Ik zou nva is googelen...
                Hier moet ik gewoon op Reageren.

Iemand die me beschuldigt kak te klappen kan beter eens naar de kleuterschool gaan voor een portie manieren.

Ik kan je mijn mening volledig gronden en je een aantal bronnen geven. Maar aan iemand die geen mening kan onderbouwen door 2x simpel te zeggen wat de politica zegt is het dat absoluut niet waard. Aan jouw drolletje in dat bolletje verdoe ik geen tijd meer.

Comment

Comment

Dat je het woord kaka gebruikt zegt toch al genoeg.

Comment

Ik moet mij beperken tot tweelettergrepige woorden want anders verstaat gelle da ni.

Comment

Last edited by EXTRAVAGANJA; 9 January 2017, 15:19.

Comment

Dat wist ik niet (van Hamme).

Dit lees ik over het schild:
                          Wapenschild Hamme

Gemeenten, maar vooral steden, hadden reeds vroeg een wapen. Meestal werden voorwerpen gebruikt die heel nauw verbonden waren met of typerend waren voor de gemeente of stad. Zo ook heeft Hamme in zijn wapenschild een henneptak(eindigend met een zilveren bloem) en een vlasstengel (eindigend met een (l)azuurkleurige bloem). Beiden groeiden hier welig en waren tevens grondstoffen voor de spinners en voor de touwslagers die hier vroeger zo talrijk waren. Deze twee planten in sinopel zijn geplaatst op een zilveren veld.

Zware guerrilla kweek daar in Hamme in den ouwen tijd

De publieke opinie is er gekomen door een jarenlange propaganda. In een land waar je je kunt zat drinken vanaf je 12 jaar in elke kermis mag je geen plant zetten.
                          5 minuten lezen en je vindt dat het belachelijk is. Maar voor de grote massa is het nog altijd hard drugs die je kinderen naar de prostitutie doet drijven.

Ze zouden beter eens een deftige sensibilisering campagne geven hierover.
                          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Comment

Bezig...
                            X