Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik hoop echt dat ik het bericht krijg dat:
a) dat ding is gecrasht, zou fantastisch zijn de piloot kon niet vliegen
of
b) er iemand die chopper dus echt heeft neergehaald, dat zou hilarisch zijn
Het bericht van chris30 met daarin een tip om allemaal hennep te gaan zaaien... daar ga ik dus duidelijk aan meedoen arnhem zal een stuk vrolijker zijn \o
sigpic
Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.
Oorspronkelijk geplaatst door mr.bleuberryView Post
zo zo dit betekend niet veel goed voor guerilla growers, als dat rotding die planten ruikt, is het gedaan er mee
greetz,
Ik denk niet dat ze hier mee door de velden en bossen gaan vliegen hoor, ik denk eerder dat ze deze in de stad gaan inzetten voor de grotere kwekerijen te vinden.
Dan stel ik mij nog de vraag of dat ding niet massa's veel lawaai maakt en dat zo een spel van een halve meter bijna onzichtbaar is.
En van dat hennepzaad strooien: zullen er wel veel mensen zijn die de plantjes uit de grond gaan halen alvoor ze groot zijn en meenemen naar huis.
Wat voor een enge wereld is het toch aan het worden,meer controle op alles,meer wetten,minder vrijheden,beperken van het recht op privacy(voor zover we die nog hebben),basisbehoeften die alsmaar duurder worden,complete verrechtsing van de staatsstructuren....en dan vertegenwoordigen de politiekers zogezegd het volk(in theorie,niet in praktijk).Ik zie alle landen meer en meer politiestaten worden,en het bevalt me echt niet....George Orwell draait zich om in zijn graf.
Het nieuwe parade paardje van de politie, binnenkort ook ingezet door de grootste criminelen
Ze hebben al een kwekerij / drooghok opgerold, er was al een vermoeden dat daar iets niet aan de hand was dus de helikopter hebben ze alleen voor de show in de lucht gelaten.
Het is een leuk speeltje en gelukkig is er maar 1 van in Nederland. zolang ze de hobby kwekers met rust laten is er niets aan de hand
Comment