Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cannabishelikopter voor het eerst de lucht in
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Cannabishelikopter voor het eerst de lucht in
Mijn buurman komt uit Afghanistan, ik heb maar vast wat van hem geleend.
pantservuist.jpeg"Medicinaal kweker en gebruiker"
Comment
-
das een goede vraag
trouwens is toch rechtstreeks inbreuk op je privacy??Last edited by bearprolec; 28 April 2009, 17:06.
Comment
-
als in nederland, overal in bermen, langs wegen en paden, plantsoenen etc regulier hennepzaad gestrooid wordt heeft de cannachopper een probleem. de lucht in nederland zal daardoor dusdanig verzadigd worden dat de chopper chronisch verkouden zal blijven, tenminste deze zomer en als er meegedaan wordt door medestanders.
bij de betere dierenwinkels of zaadhandels (vogels, vissen etc) is dit kilo-wijze te krijgen voor een gemiddelde prijs van €3.50 a €4.00
het plezier wat het 'aanzien' zal geven in de zomer zal zwaar de overhand hebben op de geur, maar als er een paar honderduizend planten meer staan in de 'open natuur' zal het wellicht problemen gaan geven. zaai niet in gebieden waar dit niet toegestaan isz zoals beschermde natuur, akkers(die zijn niet van jou!) en in parken maar kijk naar braak liggende terreinen, bermen langs wegen etc etc, gewoon vanuit de auto gooien, af en toe een handje werpen als je op de fiets zit of een pondje meenemen als je een wandeling maakt.
wie weet doet er iemand mee en krijgen we weer een mooi en lekkerruikend nederland waar de choppers de weg kwijt raken!
wie weet....
Deze tip vond ik op een andere forum dus dit is niet mijn eigen tekst kopie ervan wou even mededelenLast edited by chris30; 28 April 2009, 17:45.
Comment
Comment