Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
bij een schoorsteen hahaha dus als ik samen met me maten flink heb zitten smoken in huis en dat ding komt over denk die heli dat er bij mij een kwekerij is
dit ding heeft net zoveel nut als de sniffer
allemaal geld verspilling de politie wil gewoon speelgoed voor grote jongens want mannen zijn hun niet
trouwens vlieg dat ding hier in mijn stad over huizen word hij zeker de lucht uit geknalt
bovendien zetten ze de canna chopper pas in als ze al een vermoeden hebben dat er ook een kwekerij of iets derelijks is.
t volgende probleem is dat als er een storing in het systeem komt of zoiets die helicopter met een rotor diameter van 2 meter die keihard rondspint naar beneden komt zeilen en iedereen die in de weg staat een koppie kleiner chopt
het is gewoon wachten op het eerste ongeluk en dan is dat ding ook weer verleden tijd
een 3e ding is nog dat als ik bijvoorbeeld toevallig met mijn zender op dezelfde frequentie zit, ik dat ding ook kan besturen, en gewoon de grond in zal rammen natuurlijk en aangezien alle frequenties (kristallen) heb liggen en ook zo'n zender heb, ga ik gewoon als een gek kristallen wisselen en kjken wanneer ik controle heb, om hem vervolgens bij iemand door zijn raam naar binnen te vliegen
t mooie is, ik heb afgelopen weekend twee boetes gekregen omdat ik met mijn electro rc heli in het centrum (waar ik woon) aan het vliegen was.
de eerste boete was voor geluidsoverlast (komt aardig wat herrie van de rotorbladen)
en de tweede was omdat het in het algemeen verboden is zomaar ergens met een rc heli of vliegtuig te gaan vliegen..levens gevaarlijk met die op hoog toeren draaiende rotor werd me verteld
als je met zoiets wil vliegen moet je naar een vliegclub of een speciaal terrein waar dat word toegestaan.. is wat me werd gezegd
maargoed die boetes ga ik niet betalen want 3 dagen terug vloog er hier ook zo'n canna chopper over t centrum
en als hun dat mogen mag ik dat ook
groet
Gelijk heb je maar je weet het he
Politie mag altijd meer als de rest.......net als pakeren op invalideplaatsen te hard rijden ook al hebben ze geen zwaailicht aan.....
Ik denk dat het nog meer afschikkings effect heeft dan dat ze er egt grote zaken mee oprollen.Als ze boven een grote stad paar rondjes vliegen en mensen die net een grote kweek willen beginnen die denken van shit dat ding vliegt hier rond tog maar niet doen die kweek. Dat ding is weggegooit belasting geld!
Comment