Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Turkse politie neemt twee miljard cannabisplan
2 miljard planten en maar een waarde van 34 miljoen dollar... dat betekent 34000000/2000000000=0.017 dollar per plant... wat een BUUUULSHIIIIT
edit: ook zou elke plant maar 0.025 gram hash opleveren... en elke gram hash maar 0.68 dollar, als ik zulke goedkope hash vind dan koop ik meteen een levensvoorraad in...
Inderdaad Jeroen, dan maak ik een bank van hasjblokken
@ Cannabussiness
Turkish gendarmerie teams found a massive cannabis farm, planted in an almost 4.6 million square meters of land, in eastern Turkey
Turkije is het 37e grootste land: wiki er staat: 783.562 vierkante kilometer x 1000 = 783.562.000 vierkante kilometer (toch?) 4.600.000 : 783.562.000 x 100 = 0,58% van de totale oppervlakte van Turkije.
Turkije is een groot land dus het kan wel, maar toch blijft het belachelijk grootte plantage
Haha, lol, ja precies t'zelfde dan nog wel.
Mischien heeft hijt nie eens gelezen, en heeft zijn onderbewustzijn da zo opgepikt, subliminal messages op jointjedraaien.be.
-"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."
haha ja ik las net het mailtje dat er weer een reactie was hier en toen zag ik het staan had wel die berekening gezien maar niet gelet op wat er onder stond (A)
Comment