Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen waarschuwing op bierfles

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Geen waarschuwing op bierfles

Oorspronkelijk geplaatst door Robba View Post
    Als ik wiet koop staat dat toch ook niet op het zakje , dus ik begrijp het probleem niet?
    Ja, omdat het gedoogd word. De overheid heeft geen vat op de wiet die verkocht wordt.

Comment

Het beste voor de tegenstanders van alcohol is te gaan verhuizen naar een 100% moslimland .

Neem wel internet dan kunnen we er verder over praten.

Grtz.

Comment

Ik ben het eens met de stelling dat er ook op alcoholische dranken een waarschuwing zou moeten staan, aangezien dat met peuken ook 'moet'(?). Maar dat betekend niet meteen dat ik een tegenstander van alcohol ben, een biertje op zijn tijd is heerlijk.
        Het gaat erom dat 'genotsmiddelen'(nog zo'n woord) gelijk zouden moeten worden behandelt, qua voorlichtingen en waarschuwingen.

Comment

Kijk, -86- slaat de spijker op zijn kop ! Gelijke monniken, gelijke kappen.

En Robba, voor veilig autorijden worden jaarlijks genoeg campagnes gelanceerd door de overheid, dat is ook een vorm van waarschuwen.

Op pakjes sigaretten wordt al een waarschuwing gegeven.

Drugs wordt door onze overheid & maatschappij bestempeld als zeer gevaarlijk, ook hiervoor jaarlijks vele overheidscampagnes. Ook een soort waarschuwing dus.

Waarom dan niet op een fles bier ??

Het gaat mij er niet om om alle alcohol te verbannen, het gaat er mij om dat alle andere vormen van drugs door de overheid ontmoedigd worden maar alcohol blijft telkens buiten schot. En dat terwijl er steeds meer signalen komen van beschonken jeugd die in de problemen geraakt.

Klink wilt dit of kan dit gewoon niet zien, en dat stoort mij. Ondanks verschillende adviezen van onafhankelijke onderzoeksinstanties om de paddo te legaliseren gooit hij de kont tegen de crib en heeft hij de paddo verboden.

Ondanks adviezen om een waarschuwing op een fles bier te drukken wordt dit door Klink genegeerd, terwijl je juist zou zeggen dat als er een negatief advies gegeven wordt en gewaarschuwd wordt voor de gevolgen dat dit dan juist door een minister opgevolgd zou worden.

Klinkt in mijn oren als belangenverstrengeling.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Jezus wat een gezeik........zo kan je straks op alles wel waarschuwingen zetten.

We leven niet in amerika hoor
            NLX outdoor kweek 2011
            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
              Klinkt in mijn oren als belangenverstrengeling.
              Inderdaad, ik heb er een neus voor en het stinkt gewoon.
              Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

En Robba, voor veilig autorijden worden jaarlijks genoeg campagnes gelanceerd door de overheid, dat is ook een vorm van waarschuwen.
                Voor alcohol ook hoor .
                En ik zie nog steeds geen auto's rijden met een : het gebruik van een auto is schadelijk voor de gezondheid en kan ook dodelijk zijn sticker op de deuren.
                Dus zo kan je overal wel voor gaan waarschuwen en overal naar gaan lopen wijzen als een klein kind.
                Ik mag dit niet dus wil ik ook niet dat hun dat wel mogen wat een gezeik man.
                En ik blow en ik drink dus daar heb het niets mee te maken hoor.
                Grtz.

Nog even een toevoeging : Vecht voor je vrijheid van je wietje maar niet over de rug van mensen die van alcohol genieten.

Peace.
                Last edited by Robba; 26 August 2009, 19:22.

Comment

Nog even een toevoeging : Vecht voor je vrijheid van je wietje maar niet over de rug van mensen die van alcohol genieten.

Peace.

Comment

Misschien heb jij wel aandelen in een bieretiketten drukkerij?

Grtz.

Comment

Klink is een alco, sponsored by de drank-industrie en gaat niet onder zijn eigen duiven schieten.
                      Zo..opgelost!

vale.

Comment

no-nonsense waarschuwingen moet kunnen ..
                        Attached Files

Comment

Juist En heb ook een voedingsupplementen bedrijf die goed of de swine flue hype inspringt

Misschien heb jij wel aandelen in een bieretiketten drukkerij?

Grtz.

Comment

Voor alcohol ook hoor .
                            En ik zie nog steeds geen auto's rijden met een : het gebruik van een auto is schadelijk voor de gezondheid en kan ook dodelijk zijn sticker op de deuren.
                            Dus zo kan je overal wel voor gaan waarschuwen en overal naar gaan lopen wijzen als een klein kind.
                            Ik bedoel alleen te zeggen dat we voor van alles en nog wat gewaarschuwd worden, behalve voor alcohol. Daar kun je zo veel van kopen als je wilt voor een lage prijs en wordt maatschappelijk geaccepteerd. En dat terwijl er genoeg gevaren aan kleven. Ik vind dat daar best voor gewaarschuwd mag worden. Dus zo'n etiket, waarom niet ?

Ik mag dit niet dus wil ik ook niet dat hun dat wel mogen wat een gezeik man.
                            En ik blow en ik drink dus daar heb het niets mee te maken hoor.
                            Grtz.
                            Het is geen kwestie van een ander het licht niet in de ogen gunnen, maar het feit dat er zo laconiek over alcohol gedaan wordt. Ik blow en drink ook, en wil dat ook graag zo houden.

Peace.
                            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Ik bedoel alleen te zeggen dat we voor van alles en nog wat gewaarschuwd worden, behalve voor alcohol. Dus zo'n etiket, waarom niet ?

Er wordt genoeg gewaarschuwd voor de gevaren van alcohol en zeker bij gebruik op jonge leeftijd hoor.
                              Kijk nu ook maar naar de reclames van bier niet onder de 16 staat er bij.
                              En zon etiket heeft weinig nut ik heb nog nooit het etiket van een fles gelezen.
                              En hou wou je dat doen bij tapbier? Op elk glas een etiket plakken na het tappen?

Grtz.

Comment

als je het mij vraagt haal gewoon de waarschuwingen van de pakjes sigaretten, mensen moeten niet gewaarschuwd worden, preventie en voorlichting is hier de boodschap, net zoals bij alle drugs. Ikzelf ben voorstander van het feit dat iedereen het recht heeft zijn lichaam te vergiftigen met wat hij wil, maar gecontroleerd dat iedereen ook weet wat hij in zijn lichaam stopt.

Comment

Bezig...
                                X