Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen waarschuwing op bierfles

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Geen waarschuwing op bierfles

Ik ben het helemaal met je eens van mij mogen ook alle waarschuwingen eraf gehaald worden.

Het gaat mij erom dat deze mijnheer Klink waarschuwt en verbiedt terwijl er geen gevaar bestaat voor de gezondheid en niet waarschuwt wanneer het wel nodig is. Dat komt op mij over alsof hij er belangen bij heeft en dat vind ik niet kunnen. Een minister moet ten allen tijden objectief blijven.

De reden dat Klink deze waarschuwing niet op de fles wilt plaatsen is omdat er niet bewezen is dat de consument zich hier iets van aantrekt. Met andere dingen (o.a. mexicaanse griep, paddoverbod) is hij er als de kippen bij om medicijnen in te slaan, terwijl hiervan ook niet bewezen is dat deze helpen. De paddo wordt zelfs verboden ondanks een advies van een onafhankelijke commissie om deze te legaliseren.

Nogmaals, het gaat mij er niet om dat er een waarschuwing op een fles bier komt, maar de manier waarop Ab Klink met onze gezondheid omgaat.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Robba View Post
      Er wordt genoeg gewaarschuwd voor de gevaren van alcohol en zeker bij gebruik op jonge leeftijd hoor.
      Kijk nu ook maar naar de reclames van bier niet onder de 16 staat er bij.
      En zon etiket heeft weinig nut ik heb nog nooit het etiket van een fles gelezen.
      En hou wou je dat doen bij tapbier? Op elk glas een etiket plakken na het tappen?

Grtz.
      Geen bier onder de 16 is te vergelijken met geen peuken onder de 16 (kopen). Op dat punt staan beiden gelijk, en daarnaast staan er bij peuken extra waarschuwingen op en bij bier niet. Het gaat mij ook niet om het feit dat zo'n waarschuwing geen nut heeft, daar kan je over twisten. Ook gaat het me er niet om dat het de peuken zijn die 'de klos zijn', ik rook zelf geen peuken dus voor mij maakt het ook niet uit. Het gaat erom dat het krom is om voor het ene genotsmiddel zus te handelen en bij een ander zo te doen. Lijkt me niet meer dan logisch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Robba View Post
        Hey kap is ff met dat gezeik over bier
        Jullie zijn net zo erg als die mensen die over wiet klagen.
        Lekker naar andere wijzen , jullie lijken wel kleine kinderen.

Grtz.
        Daar gaat het toch ook niet over?
        Het punt is dat de hypocrisie er weer eens vanaf spat, van mij hoeft er helemaal geen vermelding op, ik denk dat iedereen ondertussen wel zelf weet wat goed en slecht is voor hem, een waarschuwing gaat daar echt niets aan veranderen, iedereen doet wat hij zelf wil, op voorwaarde dat hij er een ander niet mee lastig valt.

T'is alleen zo belachelijk, paddo's bannen omdat ze gevaarlijk zijn, komaan...

Ik kan op 1 hand de gevallen tellen die de media gehaald hebben, bij alcohol is het wel iets meer, en dat weet die Klink ook wel, waarom zou iemand die idioot nog serieus nemen?

Als't geestveruimend blijkt te zijn gaan ze het bannen, simpel.

Ps; mijn kast staat vol met alcohol, ik maak heel graag cocktails, dus denk nu nie dat ik op alcohol afgeef, ik haat gewoon die hypocriete klootzakken die denken dat ze vadertje moeten spelen over de bevolking.
        Ik word er kotsmisselijk van eigenlijk...
        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

Comment

op trapist staat reeds eenige tijd een waarschuwing hoor
          dat men het niet mag drinken als je zwanger bent

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ivo_kn_ivo View Post
            op trapist staat reeds eenige tijd een waarschuwing hoor
            dat men het niet mag drinken als je zwanger bent

Op bepaalde champagnes dus ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door girl88 View Post
              Op bepaalde champagnes dus ook
              hehe wist ik niet
              maar ik drink ook geen champagne dusja

Comment

eigenlijk vind ik het bullshit, met die 'waarsguwingen' proberen ze ons tog alleen maar ervan te weerhouden (niet dat het werkt), maar omdat aan drank veel verdiend word, laten ze het er maar bij zeker.
                bastards
                [ Let the Herb reveal you to yourself . . . One Love ]

Comment

Bezig...
                X