Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Man dwingt kat tot roken cannabis

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Man dwingt kat tot roken cannabis

dit is wel bij het zieke af, die kerel moeten ze eenzaam opsluiten, en 24 uur per dag weed door de luchtroosters laten komen, stikt ie vanzelf wel, teringlijer
    [ Let the Herb reveal you to yourself . . . One Love ]

Comment

Die mensen zouwden ze anaal moeten verkrachten met een cactus en castreren met een verroeste lepel. (Alex Agnew)
      as it was in the beginning,
      so shall it be in the end
      -BM-

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oblivion View Post
          Ik vind het erg opmerkelijk dat er zoveel mensen zijn die hier zo furieus op reageren.
          Vindt je het echt zo opmerkelijk. Het is toch algemeen bekend dat mensen meestal meer medelijden hebben met dieren dan met mensen. De meeste mensen zien ook liever een mens dood gaan in een film dan bijvoorbeeld een dier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Origineel View Post
            Vindt je het echt zo opmerkelijk. Het is toch algemeen bekend dat mensen meestal meer medelijden hebben met dieren dan met mensen. De meeste mensen zien ook liever een mens dood gaan in een film dan bijvoorbeeld een dier.

Comment

dat is zielig die man moeten ze egt op sluiten
              Last edited by Jointjedraaien; 23 October 2009, 00:40.
              don't drink and drive smoke and fly

Comment

Misschien, maar het heeft er ook mee te maken dat mensen opzich nog kunnen begrijpen waarom er iets met hun gebeurd. Daarom dat Dier, Kinderen of gehandicapten meer medelijden wekken omdat zij vaak niet begrijpen waarom iets gebeurd.
                Last edited by Origineel; 2 October 2009, 18:35.

Comment

weer iets waardoor wiet slecht in het nieuws komt... want als een paar het doen worden gelijk alle wietrokers ervan verdacht...
                  beter zoek je wat vrienden om te blowen of blow alleen niet met iemands kat xD

Oorspronkelijk geplaatst door Oblivion View Post
                  Verbeter de wereld, begin bij uzelf!
                  als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht
                  Last edited by Jointjedraaien; 22 October 2009, 17:49.

Comment

sommige katten vinden het maar wat relaxed, maargoed op zijn manier is gewoon dierenmishandeling..

zie hier http://www.dumpert.nl/mediabase/4301...nde_kater.html

groet

Comment

haha superfilmpje ben je stoned? :p en dat eindeloos gapen naar het bewegend bolletje ken ik wel ergens van
                      Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

Comment

dat katte piepje onder dat filmpje is wel heel erg irritant maar je hebt ook niks te doen als je dit met je kat doet;o

Comment

hehe men hondje komt ook af en toe is snuffelen aan men jointje .. blaas wel niet in zen gezicht. maar hij slaapt wel heerlijk de hele dag door

Comment

mijn hondje vind het heerlijk als ze mee kan roken, ze gaat regelmatig op schoot liggen om half half in mn dampen te hangen. Ik blaas niet recht in der snuit uit, is nergens voor nodig
                            sigpic
                            Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

Comment

Mijn katten vinden een jointje (of mijn staat als ik blow, welke van de twee is nu eenmaal niet te achterhalen) ook erg relax, en zijn dan niet van mijn schoot af te halen, is toch nog een erg groot verschil tussen een dier dat vrijwillig in je dampen komt te zitten en een dier dat ertoe gedwongen wordt zoals in het oorspronkelijke bericht.

Comment

ik zou wel eens willen reageren als iemand je kat vasthoud en je geeft je kat een zieke nose, voor die kat ook een ervaring op zich

Comment

Bezig...
                                X