Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Als iedereen genoeg kweek om zijn eigen tevoor zien is er geen probleem alleen der zijn altijd mensen die meer en meer en meer willen en dat is het probleem
Wiet is goud ...tja en dan krijg je problemen
gaat gewoon teveel geld in om....kan de teelt uit illegaliteit halen, maar zo lang er zo goed te verdienen is aan deze bizz...zie ik het qua criminaliteit niet echt snel afnemen..
Volgens mij worden hier 2 dingen door elkaar gehaald.
de ene kant, de grote en de snelle jongens welke boeren benaderen.
De andere kant de kleine kweker die enkele planten plaats in een weiland en de boer verder met rust laat.
Nou denk ik niet dat de groep de grote en snelle jongens zo groot is, ze zullen er ongetwijfeld zijn maar hoe groot is deze groep?
Ik berijp best dat het als boer vervelend is dat je 10 planten in je maisveld hebt staan, maar grote kans dat dit planten van 1 van ons is, en je hoeft je voor mij en andere hier absoluut geen zorgen te maken dat we je kinderen zouden gaan bedreigen.
Comment