Wietplantage in een op zeven huizen wijk Hoensbroek(20-10-2009)
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
wietplantages in hoensbroek
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: wietplantages in hoensbroek
meestal vind ik t jammer als er een plantage word ondekt maar dit zaakje stinkt echt van alle kanten... heb sowieso al een hekel aan stroom aftappen%$^#% en die amfetamine(straatnaam: crystal meth klinkt vast bekender) is pas een troep kijk dit filmpje maar eens: http://www.youtube.com/watch?v=GS8XY4GMnJk t sloopt mensen...
door dit soort criminele 'bendes' komt cannabis slecht in het nieuws en gaan ze coffeeshops sluiten enzo je kent het verhaal wel
-
Oorspronkelijk geplaatst door darkjumper1 View Postmeestal vind ik t jammer als er een plantage word ondekt maar dit zaakje stinkt echt van alle kanten... heb sowieso al een hekel aan stroom aftappen%$^#% en die amfetamine(straatnaam: crystal meth klinkt vast bekender) is pas een troep kijk dit filmpje maar eens: http://www.youtube.com/watch?v=GS8XY4GMnJk t sloopt mensen...
door dit soort criminele 'bendes' komt cannabis slecht in het nieuws en gaan ze coffeeshops sluiten enzo je kent het verhaal wel
grtz
Comment
-
Aftappen, speed e.d. keur ik af, maar machtsvertoon nog meer.
250 man, enexis, heli en weet ik veel wat meer....
Gelul in de ruimte voor de EU, Nederland moet van het gedoogbeleid af, is een doorn in het oog van de rest.
En die Burgermeister met zijn verhaaltje voor de camera, ach kerel, loop toch ff gauw aan het scheiten.
Vieze fokkers vind ik het om met een leger zo'n actie te ondernemen.
vale.
Comment
-
Daar is heel wat informatief werk en undercover aan te pas gekomen naar mijn besheiden mening ,zo een slag dien je niet in een momentopname toe ,anonieme info in NL is in opmars sinds de groene goud oorlog was begonnen , in BE een heus juridisch staartje aan het krijgen lees maar, ook aan de ratten
Job-als-politie-informant-vrijgeleide-voor-criminelen.dhtml
en hier canvas 20:10:2009
Terzake 20/10: informanten aan de klaagmuur
en deze meest recent
Last edited by latindos; 21 October 2009, 01:42.Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways
Comment
Comment