AMSTERDAM - De Nederlandse staat verdient goed geld aan de verkoop van wiet. Jaarlijks haalt de fiscus 400 miljoen euro aan belastinginkomsten op bij de eigenaren van coffeeshops in Nederland. Eigen bodem
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Staat verdient lekker aan wietverkoop
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Staat verdient lekker aan wietverkoop
Interesant onderwerp, Zo zie je maar weer... den haag maakt het niet uit waar het geld vandaan komt als het maar met bakken tegelijk binnen stroomt
Ik vond dit vroeger al een rare bevinding, ik vroeg aan mijn leeraar maatschappeileer of er nou eigelijk belasting op wiet zat maar daar kon hij geen antwoord op geven. Dat ze uit de ''illegale'' wiethandel geld willen trekken sta ik niet van te kijken. maar Den haag mist een stukje pionierschap en zit onder de plak bij andere landen helaas
Kwekers met meer dan vier wietplantages hebben volgens de wet een illegale hennepplantage en kunnen worden vervolgd.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
-
Oorspronkelijk geplaatst door JointjedraaienInteresant onderwerp, Zo zie je maar weer... den haag maakt het niet uit waar het geld vandaan komt als het maar met bakken tegelijk binnen stroomt
Ik vond dit vroeger al een rare bevinding, ik vroeg aan mijn leeraar maatschappeileer of er nou eigelijk belasting op wiet zat maar daar kon hij geen antwoord op geven. Dat ze uit de ''illegale'' wiethandel geld willen trekken sta ik niet van te kijken. maar Den haag mist een stukje pionierschap en zit onder de plak bij andere landen helaas
Kwekers met meer dan vier wietplantages hebben volgens de wet een illegale hennepplantage en kunnen worden vervolgd.
En mijn hoofd draat dol, ik ben dus nog helemaal ni gewend aan het heilige gras.
Greetz,
zion
Comment
Comment