Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hier is een classic volcano gekocht (ivm terugkeer astma van Steffa), een grote uitgave maar wat een genot! Met de ballon kan je in elke houding vapen.
Je verbruikt minder wiet, de smaak en effect zijn prima. Ik als niet roker heb er nu mijn eerste cannabiservaring mee gehad,
2 hele kleine teugjes...........
Bedankt maar na ook wat op te zoeken las ik dat e sigaretten daarvan snel kapot gaan.
Dus mss beter een echte vap kopen om te testen .Heeft er iemand ervaring met die snoop dog g-pen ,die is best goedkoop met 30 euro en lijkt handig.
Bedankt maar na ook wat op te zoeken las ik dat e sigaretten daarvan snel kapot gaan.
Dus mss beter een echte vap kopen om te testen .Heeft er iemand ervaring met die snoop dog g-pen ,die is best goedkoop met 30 euro en lijkt handig.
Ik heb er geen ervaring mee, maar het is geen echte verdamper. Hou daar rekening mee.
Mijn eerste vaporizer was een vaporgenie. Das met een aansteker en heeft een aantal pogingen nodig om de perfecte balans tussen geen damp en verbrande kruiden te krijgen.
Maar als je het onder de knie hebt is het wel een heerlijk dampertje.
Je moet de snoop dogg vaporizer niet kopen want hij werkt niet goed,er gaat teweinig wiet in.Hij is wel goedkoop dat is het enige,die van mij heb ik terug gestuurd.
Het kan zijn dat ik er overheen gelezen heb maar zijn er ook verdampers waar je zowel wiet mee kan dampen en e-liquids (in mijn geval sigaret vervangende) kan gebruiken?
Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!
@Michevan, hangt ervan af wat voor ecigarette je hebt. Op die losse ego batterijen of een MOD met een 510 aansluiting kun je elke clearomiser opzetten,
ook een clearomiser voor "dry herbs". Mijn zoon heeft dat een maand of 9 terug voor een minuutje geprobeerd maar hij vond dat geen succes, ik kan dat model ook niet meer bij fasttech.com vinden.
.
Er zijn denk ik wel reviews over te vinden. Misschien zijn er nu betere modellen voor ?
De davinici is zeker het geld zeker waard, de accu gaat lang genoeg mee ik heb de davinci ingeteld dat ie na 5min uit gaat zodat ik het niet vergeet.
De smaak is super en ook makkelijk schoon te maken, omdat het glas is kun je deze in alcohol leggen en na 10min is deze helemaal schoon.
Omdat ik gestopt ben met tabak ging vanalles proberen zoals,
greengo aparte smaak,
puur pijpje smaak niet lekker en niet schoon te maken,
Bong leuk met vrienden maar ook lastig schoon te maken
Toen begonen met een vaporgenie niet duur maar lastig qua temp en je voelt een junk met de zo'n pijp en aansteker
daarna de magic flight box je kunt de temp niet instellen en de batterijen waren snel leeg
en daarna de v-tower gekocht om thuis te gebruiken en de davinci om mee te nemen.
Waar ik het meeste op letten was de temp in kunt stellen niet alle wiet is het zelfde,
dat het niet na een paar keer gebruiken de batterij of accu leeg was,
en of deze makkelijk schoon te maken is.
Comment