Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verdampen is de boodschap! Analyse.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

Michevan,

Dat weet ik niet die optie heb ik nog niet gebruikt.
    Ik weet niet wat je er mee kunt misschien hash olie.

Comment

Ik denk dat het doorsparen voor een Volcano Classic (Storz en Bickel), zeer aan te raden is.
      Mijn zoon heeft hem nu een tijdje in gebruik en is er zeer tevreden over. Hij rookt bijna geen joint meer, alleen soms buiten de deur.
      De pad voor "liquids" heeft hij nog niet gebruikt, dus daar kan ik niets over zeggen.

Misschien zijn de draagbare vaporizers van Storz en Bickel van dezelfde kwaliteit ?

STORZ & BICKEL leads the vaporization market in innovation with CRAFTY, MIGHTY, PLENTY, VOLCANO and more. Visit the site to learn, buy and get support.

Gewoon aan shop vragen of je hem mag uitproberen ?
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Comment

@ Fishie, hier dan een review van een dag oud

Klein beetje wiet erin, beginnen op stand 5 ballonnetje leeg dan 6 etc. bij elke temperatuur verdampen
          er weer andere cannaboiden en bij lurken maar.

De geur is een stuk minder maar ik kan niet zeggen dat ik niets ruik, laat ik het zeggen het stinkt niet meer.

Het verbruik vergeleken met een joint is minder. De smaak is minder intens maar het effect daarentegen is veel beter.

Astmatische klachten zijn een stuk minder dan met het blowen van een joint.

De filmpjes op Youtube zien er ingewikkelder uit dan het gebruik in werkelijkheid is.

De "wietruimte" regelmatig schoonmaken ( insmeren met olijfolie hierna uitsoppen) vers ballonnetje eraan, mijn zoon wil niet anders meer.

Ook met vrienden is het "ballonnetje" gemakkelijk in gebruik
          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Die filmpjes over die volcano zien er inderdaad altijd heel complex uit, dat ik soms zoiets heb van, ach he als je dan achter de computer zit te gamen of wat dan ook. Dus leuk te weten dat dat niet zo is dat het lijkt.

Ik merk wel, heb echt n vaste nodig, want elk stopcontact steekt hier binnenkort vol om die draagbare te kunnen gebruiken. Vooral op een vrije dag, krijg ik zonder problemen die batterijen of gas meermaals plat. Dus op lange termijn kan ik dat niet gaan volhouden...
            Iemand ervaring met een vapo met enkel slang? Want is die reiniging ook nog zo eenvoudig?
            Beetje de voordelen tegen de nadelen proberen afwegen, vooraleer ik de euro's nog eens over de balk ga gooien

Comment

je kan ook eerst een dagje amsterdam doen voor dat je m koopt. De betere coffeeshops hebben vaak zon volcano staan voor gebruik. dan weet je gelijk wat je kan verwachten en je kan er nog een leuke dag van maken ook

Comment

een strak plan, nu staan er 2 dingen op mijn to do list:

1. koop een vaporizer
                2. ga eens naar Amsterdam (Daar ben ik nog nooit geweest, naar mijn weten)

Comment

Ik heb me gisteren een vaporizer besteld. De Da Vinci Portable. Heb wat liggen zoeken en reviews aan het lezen geweest en deze kwam er altijd goed uit.
                  Ben wel eens benieuwd, ik laat jullie zeker weten hoe hij werkt
                  5x Jack Herer & een AMS'je!

Comment

Veel plezier ermee, dat is een heel fijn apparaatje.

Comment

Gisteren heb ik de Da Vinci aangekregen en ik heb hem maar gelijk getest.
                      Eventjes een paar minuten op 200 graden gezet om wat in te laten werken en dan meteen getest op 185 graden.
                      Moet zeggen dat het gevoel maar raar was.. Een heel raar gevoel niet echt een aangename high..
                      Misschien moet ik eens wat met de temperatuur spelen en volgende keer eens op 160 graden starten.

Comment

Comment

De truc met de davinci is heel zacht inhaleren en blijven tot je het lichtjes voelt als je dan snel stopt verslik je je niet ik gebruik hem om 185-190

Comment

Comment

Klopt wat smowkie zegt rustig inhaleren.
                              Als een van mijn vrienden ook voor eerst proberen zuigen ze eraan of als het een jointje is.
                              Ik zeg altijd dat je gewoon rustig moet inademen en dat werkt.

Over de temp het is mij opgevallen dat de er een verschil in zit tussen de arizer v-tower en de davinci ascent.
                              Als de v-tower op 195 graden staat is dit nog altijd lager de davinci.

2,5 jaar geleden ben ik gestopt met roken en wou een alternatief ik heb alles gehad en kwam toen op de vaporizer.
                              Alleen de prijs vond ik hoog zo ben ik begonnen met een vaporgenie toen de magic flight box het nadeel van deze is
                              dat je de temp niet kunt instellen en nu 1 jaar verder kan ik wel zeggen dat de temp het belangrijkste is voor en vaporizer.

Het is inderdaad een beetje mee experimenteren bij mij staat de v-tower op 190-195 en de davinci 185 graden.

Comment

Je kan het idd niet vergeljjken met een joint, al heb ik er wel al klappen van gehad, wat mij opvalt is (toch in mijn geval) het gevoel later komt dan van een joint... Het belangrijkste is dat je zeer traag en lang inhaleerd net zolang je het voelt prikken en dan meteen stoppen of je zit voorbij de grens en je moet hoesten

Comment

Bezig...
                                X