Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verdampen is de boodschap! Analyse.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

Nah! https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...183#post522183

Comment

Oh, en om op mijn eigen vraag te antwoorden: ja, je kan hem gewoon uitzetten, nog 1 trekje nemen en dan stopt het verdampen gewoon. Later terug aanzetten en verder dampen. Dus in principe kan je die gewoon compleet vullen en meenemen voor onderweg. Als ze je op een festival controleren dan denken ze wsl dat het een walkie is oid.

Comment

Comment

Comment

Ik ben ook eens op zoek gegaan want ik wil het ook wel eens proberen en dit is wat ik gevonden heb

deze staat aan 90 euro: http://www.2dehands.be/overig/overig...247464333.html Hebe 2 ofzo genaamd
            en deze aan 95 euro: http://www.benl.ebay.be/itm/11172734...84.m1558.l2648

Comment

http://www.dutch-headshop.com/nl/sma...ad-p-1153.html

Wil je de echte "Hebe 2" is die ondertussen hernoemt naar de E-ZEE Vape van RAD Smoking en die kan je aan 110 euro hier vinden: http://www.dutch-headshop.com/nl/eze...ad-p-1210.html Ik heb hem net zelf gekocht. Ik nodig je dan ook deze review te lezen.

Wil je je ervaringen met gelijk welk toestel ook beschrijven in deze topic? Dat zou erg fijn zijn. Staat ook veel info over andere toestellen trouwens.

Happy Vaping!
              LK

Comment

Sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyy

fap.jpg
                Life's a bitch and then you die.
                So fuck the world and lets get high.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wunkie View Post
                  sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyy
                  [ATTACH=CONFIG]272144[/ATTACH]

:lols: :lols: :lols: :lols: :lols: :lols: :lols: :lols: :lols: :lols: :lols: :lols:
                  Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
                  Verslag:
                  1e n00b binnen kweek...
                  Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

Comment

Even mijn verhaal noteren.

Ben al jaren een dagelijkse J roker en heb ook op een afstand gans het vapen gevolgd en gedacht, de jeugd met hun nieuwe spulletjes

Aangezien ik geen tabak rook en alleen puur gingen de grammetjes er nogal stevig door. Eenmaal gestopt met kweken (nu terug ) begon het toch iets te duur te worden, en het voelde soms ook niet zo gezond aan.
                    Ook de geurhinder was niet altijd aangenaam.

Daarom dacht ik, kom we gaan eens een draagbaar vapertje bestellen voor onderweg. En dan heb ik verleden jaar een wisper2 gekocht. Initieel was ik er niet wild van. De "rook" die eruit kwam was weinig, ik voelde er niet veel van en daarom maar gestopt ermee.

Eind vorig jaar na veel lezen dan toch maar een Volcano classic easy valve gekocht. Ineens de beste, als het dan nog niet goed is, dan komt het door mij was mijn reden.

En wow, ik heb er geen seconde spijt van gehad. Je kan de zwaarte regelen, begin op 4.5 tijdens de dag voor een pijnstillend (ik heb arthrose en dat is de hoofdreden dat ik rook)gevoel, dan optrekken naar 6, 6.5 om te eindigen op 8. Dan trek je volle ballon witte damp en word ik zo scheef als een banaan met reuma.

Alles met de helft van wat ik in een normal j draai. Niet slecht.

Maar wacht..... Ik spaar alle ABV (already been vaped) en maak er dan cana caps van (gelatin capsules met cana cocos olie + lechitine). Deze kan ik zo sterk of zacht maken wat ik wil. En aangezien het vooral de CBD is die nog overblijft is het goed voor mijn pijn (beter dan ibuprofen (en plezanter ).

Of je kan het zo eten met een beetje pindakaas.

Dubbele winst.
                    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Misschien leuk om een keer uit te leggen hoe je die caps precies maak?
                      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vaperke View Post
                        Even mijn verhaal noteren.

Ben al jaren een dagelijkse J roker en heb ook op een afstand gans het vapen gevolgd en gedacht, de jeugd met hun nieuwe spulletjes

Aangezien ik geen tabak rook en alleen puur gingen de grammetjes er nogal stevig door. Eenmaal gestopt met kweken (nu terug ) begon het toch iets te duur te worden, en het voelde soms ook niet zo gezond aan.
                        Ook de geurhinder was niet altijd aangenaam.

Daarom dacht ik, kom we gaan eens een draagbaar vapertje bestellen voor onderweg. En dan heb ik verleden jaar een wisper2 gekocht. Initieel was ik er niet wild van. De "rook" die eruit kwam was weinig, ik voelde er niet veel van en daarom maar gestopt ermee.

Eind vorig jaar na veel lezen dan toch maar een Volcano classic easy valve gekocht. Ineens de beste, als het dan nog niet goed is, dan komt het door mij was mijn reden.

En wow, ik heb er geen seconde spijt van gehad. Je kan de zwaarte regelen, begin op 4.5 tijdens de dag voor een pijnstillend (ik heb arthrose en dat is de hoofdreden dat ik rook)gevoel, dan optrekken naar 6, 6.5 om te eindigen op 8. Dan trek je volle ballon witte damp en word ik zo scheef als een banaan met reuma.

Alles met de helft van wat ik in een normal j draai. Niet slecht.

Maar wacht..... Ik spaar alle ABV (already been vaped) en maak er dan cana caps van (gelatin capsules met cana cocos olie + lechitine). Deze kan ik zo sterk of zacht maken wat ik wil. En aangezien het vooral de CBD is die nog overblijft is het goed voor mijn pijn (beter dan ibuprofen (en plezanter ).

Of je kan het zo eten met een beetje pindakaas.

Dubbele winst.
                        Vulcano rocks idd. Goede keuze gemaakt. Iets meer uitleg over de cannacaps interesseer me wel.

Comment

Met veel plezier leg ik het even uit.

Het is niet mijn idee, zoals alles komt het van het internet, maar het werkt wel goed. Ik heb me gebasseerd op deze link:

Wat je nodig hebt:

Tijd (duurt wel even)

Een slow cooker (kan je ook au bain marie, maar een slow cooker is een stuk handiger)

koksolie

Een keramisch potje (iets niet te groot, liefst afsluitbaar)
                          Alu folie (indien je geen afsluitbaar potje hebt)

Soja lechitine (optioneel, maar maakt het wel potenter)

Gel capsules 00 (De grote dat ik gebruik, je kan kleiner of groter naar eigen smaak)
                          Size 00 Empty Gelatin Capsules, perfect for encapsulating a range of supplements. 100% bovine hide, BSE free, preservative-free, with GMP standards.

Een pipet/spuitje om ze te vullen en eventueel een vulstation (heb ik zelf niet)
                          weegschaal.

En natuurlijk ABV.

En dan aan de slag.

Je plaats je keramisch bekertje op je weegschaal en doet er 10 gram fijngemalen ABV in (hoe fijner hoe beter).
                          Daarna zet je de weegschaal op 0 en doe je de kokosolie erbij tot alle ABV onder olie zit (indien je olie niet vloeibaar is, even in de microgolf).

Even noteren hoeveel olie je erin gedaan hebt en daarna 25% aan lechitine bijvoegen (dus bij 50g olie, 12.5g lechitine) alles goed mengen en afsluiten met alu folie.
                          Daarna voor 3 uur in de reeds voorverwarmde crockpot. Daar heb ik een laagje water in gedaan en het potje gaat er rechtop in. Deksel erop en uurtje laten staan.

Na een uurtje, even opendoen en goed roeren. Daarna min 2 uur afgesloten terug in de slow cooker.

Daarna op kamertemperatuur laten komen (zonder open te doen) en eenmaal afgekoeld in de vriezer (min 2 uur, max hoe lang je wilt).

Dit kan je zoveel herhalen als je wilt, maar ik doe het meestal maar 2 maal.

Na de laatste keer in de slow cooker, filter ik met een zeefdoek de abv uit de nu pikzwarte olie en wat overblijft is cana cokos olie.

Dit vul je in de caps, sluiten en klaar.

Met 10 gram maak ik ongeveer een 50-60 tal caps.

2 innemen en een half uurtje later begint het te werken. De sterkte hangt af van je ABV en je tolerantie, maar die dingen komen soms zwaar aan.

En het is handig om overal mee te nemen want kokosolie is niet voeibaar op kamertemperatuur (aleee, als het geen 30 graden is zoals vandaag )

Zo dit was het even kort (kuch) en bondig. Veel succes ermee

Comment

Hartstikke bedankt voor de duidelijke bondige uitleg. Top!

Comment

Ik wist al dat je ABV kon uitkoken en zelf opnieuw oproken, maar pijnstillende kokosoliecapsules zijn een fantastische toepassing! Schitterende uitleg Vaperke. Bedankt voor de tip.

Comment

Graag gedaan.

Iets vergeten te vermelden is dat je best de niet vegetarische capsules koopt omdat die andere smelten door je olie.

Zal bij de volgende batch eens een foto reportage maken (alhoewel ik een beetje bang ben met foto's online plaatsen).

Comment

Bezig...
                                X