Dag iedereen.
Een tijd geleden de honeybee extractor aangekocht en deze voor de eerste maal gebruikt.
Handleiding gevolgd,wat filmpjes op het internet bekeken en geprobeerd.
Resutaat is gelukt,ik heb HBO
Nu heb ik dit voor de eerste malen getest en ik moet zeggen enorm zwaar spul.
Maar wat mij opvalt is dat alles enorm rap vervuild??Heb mss 3 maal een druppel gedaan de grote van een rijstkorrel.
En de bowl zelf is al vervuild en in de verbindingsstukken ligt er al een laagje olie...
Ook juist boven de waterrand hangt er al een enorm plakkerig goedje...
Ik heb nu dus een klein beetje schrik dat er ook in mijn longen van dat plakkerig goedje terecht komt?
Want iedere keer heb ik na het roken(5sec max tegen dat de druppel volledig verdampt is)toch een redelijk lange hoestbui van meer dan 5 min.
Iemand die mij raad kan geven of mij kan geruststellen??
Alvast bedankt!!
Een tijd geleden de honeybee extractor aangekocht en deze voor de eerste maal gebruikt.
Handleiding gevolgd,wat filmpjes op het internet bekeken en geprobeerd.
Resutaat is gelukt,ik heb HBO
Nu heb ik dit voor de eerste malen getest en ik moet zeggen enorm zwaar spul.
Maar wat mij opvalt is dat alles enorm rap vervuild??Heb mss 3 maal een druppel gedaan de grote van een rijstkorrel.
En de bowl zelf is al vervuild en in de verbindingsstukken ligt er al een laagje olie...
Ook juist boven de waterrand hangt er al een enorm plakkerig goedje...
Ik heb nu dus een klein beetje schrik dat er ook in mijn longen van dat plakkerig goedje terecht komt?
Want iedere keer heb ik na het roken(5sec max tegen dat de druppel volledig verdampt is)toch een redelijk lange hoestbui van meer dan 5 min.
Iemand die mij raad kan geven of mij kan geruststellen??
Alvast bedankt!!
Comment