En verdeel je die 3 gram over de gehele dag, of alleen in de avond?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beginnen met verdampen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niceiphone View PostWeten jullie hoe hoger je het aantal graden zet, bij mijn vaporizer kan dat tot 210 graden, hoe hoger de thc inname is?Ad usum proprium!
Comment
-
Idunno eh, ik heb er niet voor gestudeerd ofzo, maar bij mij verkleurd de wiet ook altijd.
Als je 'm zo afstelt dat de wiet groen blijft, merk je er weinig van, da's misschien leuk voor medisch gebruikers, die willen meestal juist geen stoned of zijn bang van elk merkbaar effect.
Maar als je normaal jointjes rookt, dan ben je wel wat sterkers gewend, en jij bent op zoek naar een goeie stoned, da't valt niet mee op lage temperaturen.
Dan zul je wel 2 of 3 porties achter elkaar moeten verdampen voor je iets merkt.
Een verdamper is ook niet hetzelfde, dat heb ik al eerder gezegd. Je moet het zien als iets anders, en dus ook niet op zoek gaan naar dezelfde stoned als je van een joint krijgt, want dat is er niet.
Met een verdamper haal je wel meer en andere smaken naar boven uit de wiet. Dat zijn die terpenen, die bij een jointje heel snel verbranden.
Mijn favoriete instelling van de Air is het groene lampje, volgens de docu komt dat overeen met 200 graden.
Ik vind dat een goeie balans tussen smaak en effect. Wil ik meer smaak dan zet ik 'm 1 standje lager (190 graden) en wil ik meer effect dan prop ik de bong vol, of draai een jointje.
Comment
-
verschillende cannaboiden hebben verschillende temperaturen waarbij ze verdampen.
op de volgende website vind je meer uitleg: http://pgmcg.nl/verdampingstemperatu...inale-werking/
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
Comment