Hey
ik ben dus een maand gestopt met blowen omdat me tollerantie te hoog was dus ik nauwnlijks stoned meer werdt, dus gisteren was die maand voorbij.
Ging met een maat van me na de boerenjongens en een grammetje Super Silver Haze gehaalt.
we hadden er niet zo veel in gezet in onze joint
want we weten nadat je lange tijd gestopt bent een dikke joint hard aan kan komen.
nam paar rustige haaltjes kijken of ik stoned werdt.
2 jointjes verder we waren stoned maar niet zo erg stoned meer lichtjes enzo en muziek klinkt beter maar niet heel erg stoned.
pas bij de 3de joint werdt ik stoned want dat was het laaste beetje.
dus vroeg me af wat zou het zijn dat ik na een maand toch niet zo stoned werdt?
is me tollerantie misschien helemaal opgefokt en blijft het zo?
of had ik er toch meer in moeten zetten? Want pas na die laaste voelde ik wat want dat was het laaste beetje.
of Zou de shop me deze keer geen goeie kwaliteit hebben gegeven?
want ik snap het even niet maand gestopt moet 1ste joint echt heftig zijn.
dus weet het even niet meer, wat het Is
is me tollerantie nou echt opgefokt?
moest ik er meer in zetten? Want zetten niet zoveel erin omdat we een maand gestopt waren
of had de shop niet zo goeie kwaliteit deze keer?
ik ben dus een maand gestopt met blowen omdat me tollerantie te hoog was dus ik nauwnlijks stoned meer werdt, dus gisteren was die maand voorbij.
Ging met een maat van me na de boerenjongens en een grammetje Super Silver Haze gehaalt.
we hadden er niet zo veel in gezet in onze joint
want we weten nadat je lange tijd gestopt bent een dikke joint hard aan kan komen.
nam paar rustige haaltjes kijken of ik stoned werdt.
2 jointjes verder we waren stoned maar niet zo erg stoned meer lichtjes enzo en muziek klinkt beter maar niet heel erg stoned.
pas bij de 3de joint werdt ik stoned want dat was het laaste beetje.
dus vroeg me af wat zou het zijn dat ik na een maand toch niet zo stoned werdt?
is me tollerantie misschien helemaal opgefokt en blijft het zo?
of had ik er toch meer in moeten zetten? Want pas na die laaste voelde ik wat want dat was het laaste beetje.
of Zou de shop me deze keer geen goeie kwaliteit hebben gegeven?
want ik snap het even niet maand gestopt moet 1ste joint echt heftig zijn.
dus weet het even niet meer, wat het Is
is me tollerantie nou echt opgefokt?
moest ik er meer in zetten? Want zetten niet zoveel erin omdat we een maand gestopt waren
of had de shop niet zo goeie kwaliteit deze keer?
Comment