Met wat vrienden hebben we een mix gemaakt van 0,8 gram santa maria wiet, en nog wat white widow of het was Haze.. Ik weetniet precies hoeveel me vriend erin deed, andere vrienden draaide zelf ook nog een eigen, dat was wel white widow en aardig veel.
Alleen nu komt het ;
Ik heb in totaal iets van 10 teugen in totaal van het mengsel jointje en white widow jointje genomen en 2 van me eigen santa jointje, moest vreselijk hoesten. Ook paar snel achterelkaar gekomen op advies. Het was me eerste keer, alleen het prikkelde vreselijk in me keel, werd beetje misselijk, niet heel erg, maar verder merkte ik niks?
Hoe kan dit?
Moet ik lichtere joints proberen zodat ik ze dieper kan inhaleren?
Volgens een vriend moest ik het niet meteen uithoesten, paar trekjes even in me mond gehouden en toen uitgeblazen maar ook dat maakte geen verschil..
Of ben ik gewoon een zeldzaam geval die niet stoned kan worden ofzo?
Ik hoop snel advies, want ik wil toch wel ene keer stoned worden!
Alleen nu komt het ;
Ik heb in totaal iets van 10 teugen in totaal van het mengsel jointje en white widow jointje genomen en 2 van me eigen santa jointje, moest vreselijk hoesten. Ook paar snel achterelkaar gekomen op advies. Het was me eerste keer, alleen het prikkelde vreselijk in me keel, werd beetje misselijk, niet heel erg, maar verder merkte ik niks?
Hoe kan dit?
Moet ik lichtere joints proberen zodat ik ze dieper kan inhaleren?
Volgens een vriend moest ik het niet meteen uithoesten, paar trekjes even in me mond gehouden en toen uitgeblazen maar ook dat maakte geen verschil..
Of ben ik gewoon een zeldzaam geval die niet stoned kan worden ofzo?
Ik hoop snel advies, want ik wil toch wel ene keer stoned worden!
Comment