Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb vaak het gevoel dat mijn katten anders reageren als ik stoned ben. Kan het moeilijk omschrijven. Ze worden een beetje weird. Hebben jullie dat ook?
Yup mn kat word aan hankelijk als ik blow en hij wil dan bij me zijn en heel hard knorren
Ik denk dat het komt om dat een kat op je gevoel afgaat en hij voel dat jij dan anders bent.
Mijn kat lig te maffen als ik blow,wanneer ik dan hoest of nies dan springt ie als een crazycat weg en zit ie zo verder van me te kijken van WAT WAZDA ? ^^
ja natuurlijk reageren ze anders
als jij in dezelfde ruimte rookt waar de katten zijn, doen die lekker mee en worden ze zelf stoned
uitzonderlijk zit er eens eentje tussen die er echt niet van houdt
vroeger had ik een kattin; ze mocht boven op bed liggen slapen, als ze hoorde dat een joint werd ontstoken, was ze daar gelijk
en ze ging mee, waar de joint naar toe ging
en trouwens mensen die niet van katten houden, waren waarschijnlijk in een vroeger leven een muis
Ik rookte laatst een joint in de tuin en toen ik het huis inliep wisten de katten niet hoe snel ze weg moesten wezen!
Maar vaak willen ze ook gewoon meegenieten dus het verschilt denk ik.
Het zou enigszins kunnen kloppen! Aangezien ik ook 2 katten heb. Ik merk wel dat ze wat voorzichtiger zijn bij mij als ik een paar jointjes op heb xD Pretty sure it's real
Comment