Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hey, wat kan ik best proberen als wiet en hasj te licht voor me zijn?
Is er iets sterkers dan die cannabis jionts?
Wil niet spuiten, maar wel blowen oid.
Wat een vreemde vraag... Dit is een cannabis forum...wij wijzen gebruik van andere drugs ten sterkste af...
Als je t te licht vind fix betere weed super lemon haze of wietolie....maar Miss is t gewoon niet je ding...
Pz
Wat een vreemde vraag... Dit is een cannabis forum...wij wijzen gebruik van andere drugs ten sterkste af...
Als je t te licht vind fix betere weed super lemon haze of wietolie....maar Miss is t gewoon niet je ding...
Pz
De forumleden, waarvan velen al lange tijd cannabis gebruiken, vinden cannabis sterk genoeg. Als je sterkere middelen zoekt, dan raad ik je aan bij jezelf te rade te gaan en je de vraag te stellen of je op dit forum iets te zoeken hebt.
De forumleden, waarvan velen al lange tijd cannabis gebruiken, vinden cannabis sterk genoeg. Als je sterkere middelen zoekt, dan raad ik je aan bij jezelf te rade te gaan en je de vraag te stellen of je op dit forum iets te zoeken hebt.
Vind ik overdreven. Vind zelfs dat men nogal heel dikwijls overdreven strak is op dit forum voor simpele zaken. Maargoed zal mijn mond wel houden anders krijg ik weer een hoop moraalridders op mijn dak. Pfff je zou denken dat rokers iets meer relax zijn maar nee blijkbaar toch niet.
Ik rook nu al 8 jaar bijna dagelijks. Ik heb een heel simpele en de meeste effectieve methode om zelfs van gruis gevloerd te worden. Het noemt ... onthouding. Rook effe een dagje niet. Liefst zo lang mogelijk niet en je wordt na 1 weer zo knetter als iets. Zeg niet dat dat niet gaat, ik kan het ook het zit enkel tussen je oren.
Je rookt teveel en apprecieert de high gewoon niet meer.
Het is de goedkoopste en meest effectieve manier, ik garandeer het je .
Als het is om te staan zagen, (Op zen NL) mauwen en de moraalridder uit hangen dan kan ik hierop ook antwoorden "kan je de vraag stellen of je op dit forum iets te zoeken hebt". Vind je dat leuk om te horen misschien? Beetje positief zijn is duidelijk teveel gevraagd! Ik kan namelijk ook de moraalridder gaan uithangen maar tegendraads van de huidige communistische JD structuur.
@hierboven vind ik de reacties eigenlijk een beetje overdreven.
1e oplossing: betere hash of wiet(iceolator bv)
Als dat niet werkt:
Doe het eens puur in een (water) pijp Ipv joint.
Anders:
Doe je misschien iets verkeerd? Hoe lang blow je al?
Zoek je gewoon een heftigere ervaring of probeer je iets weg te stoppen waarvoor cannabis niet genoeg is?
Comment