Ik heb een dikke maand geleden gruis besteld bij een grote kweker en ik kreeg knipafval. Met knipafval bedoel ik de grote bladeren eraf halen en de toppen door een knipmachine halen, hetgeen wat van de knipmachine komt hebben ze me verkocht voor 2 € de gram. Maar mijn lichaam reageert er raar op, wel wat stoned in mijn hoofd maar dan moet ik er 3 a 4 per uur roken, beetje veel vind ik. En het verzacht mijn lichamelijke pijn niet, verder krijg ik er maag en erge buikpijn van.
Ik had gruis besteld bij iemand die ik kende van de growshop en ik had hem al betaald omdat ik niet wist of het van hem kwam of van iemand anders. Pas toen ik ermee thuis kwam zag ik dat hij me afval had gegeven. Ik dus meteen verhaal halen en hij werd boos op me en zei me dat hij dat ook aan shops verkocht.
Hoe dan ook, ben nog steeds boos, maar vraag me af wat ik hiermee kan...het zijn alleen blaadjes en bruine haartjes.
boter en eieren zijn voor mij taboe.
alvast bedankt
Ik had gruis besteld bij iemand die ik kende van de growshop en ik had hem al betaald omdat ik niet wist of het van hem kwam of van iemand anders. Pas toen ik ermee thuis kwam zag ik dat hij me afval had gegeven. Ik dus meteen verhaal halen en hij werd boos op me en zei me dat hij dat ook aan shops verkocht.
Hoe dan ook, ben nog steeds boos, maar vraag me af wat ik hiermee kan...het zijn alleen blaadjes en bruine haartjes.
boter en eieren zijn voor mij taboe.
alvast bedankt
Comment