Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik wissel zelf ook heel erg van wat ik elke keer opsteek, ik ben nu al schoon 2 jaar bezig(valt dus ook wel mee) en probeer zoveel mogelijk uit. Qua soorten moet ik het eens zijn dat ik erg fan ben van White Widow en als ik lekker wil genieten neig ik naar een orange bud(die ik dan via via krijg). van NYC Diesel krijg je wel echt een klap maar die is daarna wel echt lekker. Verder pak ik alles wat ik pakken kan in een ordinaire shoppa-tour door Amsterdam.
Ik ben alleen geen fan van hash, aangezien ik me erg op smaak richt en ik hash(meestal en bij de soorten die ik heb gehad) nogal veel minder smaak vind hebben. Overigens heb ik via via dure Happy Brother plantjes bemachtigd die ik helaas guerilla moet laten groeien en ik weinig aandacht kan geven maar ik heb die eens geproefd en kan echt niet wachten op me eigen oogst(die ik ook geforceerd moet drogen omdat ik ze echt echt echt niet kan ophangen)
Het meest gewoon doordeweeks rook ik Super Shiva...heerlijke smaak
Ook Bubblegum haal ik regelmatig
en amnesia elke week zoiezo wel...blijft 1 van mijn favo wietjes...
Is er dan niemand die paarse wiet rookt???
Het is geen sterke "ram voor je harses" wiet, maar geen enkele ruikt zo fris en fruitig, je blijft gewoon wakker ook, maar het aantal zweefmomenten zijn aanzienlijk
Ik heb het iemand hier eerder horen zeggen, vroeger wilde je gewoon sterke knock out wiet, tegenwoordig (ik nu oud) het wat lichtere spul met de mooie high
Misschien wel het verschil tussen een goeie wijn en flink zuipen om bezopen te worden hahaha... (no offence, been there done that)
Ja hier! lekker man, purple uit eigen tuin heb er helaas geen zaad meer van, anders zou het een vast onderdeel uit maken van de jaarlijkse buitenkweekronde!
Gelukkig hoef ik nooit wiet te halen bij een coffeeshop, genoeg bekenden die kweken Het probleem hierzo is ook dat de naampjes in de coffeeshops meestal gepimpt zijn en niks meer van doen hebben met de oorspronkelijke plant.
Maar goed mijn favorietenlijstje :
Mainstream
Wiet : k2 en afghani
Hasj : blonde (en vette) maroc, op z'n tijd 'n vette nepalese van eigen import
speciaaltjes (helaas zijn sommigen al jaren niet meer gesignaleerd)
Indiase charras,goeie verse kashmir, gele libanon, Ruslands Rooie lieb (helaas van de kaart), een marocaans stufje genaamd madeleine, Nepalese pollen(alleen ter plekke verkrijgbaar). En natuurlijk : schaarhasj :o)
De zware meiden van tegenwoordig trek ik slecht > na een jointje amnesia moet ik even gaan liggen...
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
K heb zelf hele goede ervaring met White Choco van BoerenJongens (Amsterdam).
Heerlijke smaak geur en zag er lekker uit. Was een heerlijke Space, niet te beschrijfen. Zeker een aanrader!
Comment