Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik ga altijd naar coffeeshop Baron in breda, niet de goedkoopste maar steeds goeie wiet en het personeel daar is echt top, steeds behulpzaam en goedgezind
Zelf rookte ik meestal Santa maria/White Widow/Shiva vanwegen de goeie kwaliteit en de lekkere stoned heid. Deze koop ik vaak in een mix 10 euro 2 gram
Het liefst natuurlijk Black Widow/Silverhave/S5 Wel wat duurder vooral de Black Widow is bij me in de buurt toch al wel gauw 12 euro de gram.
Maar je word er wel goed knetter van
Van de week bij Speak easy in Amsterdam Choco Lopo gehaald.
Wat een heerlijke geur en smaak, niet echt knetter maar meer high.
Zit echt een choco smaakte aan, een lekker wietje voor overdag.
€9 een gram.
Iemand die weet waar je de zaadjes kan kopen? Let me know!!
Normaal rook ik altijd white widow maar nu mijn oogstje klaar is wordt het Power plant roken en die heeft een bijzondere smaak en heel knetter.
Wil je een spacecake bakken, hasj brownies maken, of een ander recept met wiet maken? Kijk naar bestaande recepten of plaats je eigen recept en vertel over je ervaringen!
Ik heb al een heel aantal soorten geproeft, en eigenlijk nog nooit echt slechte wiet gehad.
Er waren natuurlijk wel wat "uitspringers".
hier de gedane soorten + Ervaring ervan
Soorten:
Skunk ; Super Skunk (Rookte ik in het begin, goed maar verloor zijn kracht na een tijd)
Cheese (Zelfde als hierboven)
White Widow (Wordt je goed stoned van, maar niet een van m'n lievelingssoorten)
Amnesia ; Super Amnesia (Altijd al een voorliefde gehad voor dit spul)
Ak-47 (Een heel goede wiet)
Northern Light (Lekkere smaak, goed stoned, fijn wietje)
Hindu Kush (tot nu toe mijn persoonlijke favoriet ;D)
Orange Bud (heel fijn gevoel)
Holland Hope (Nog niet zo lang geleden gerookt, van iemands zelfkweek. kreeg er een beetje een lachkick van en een lekker gevoel)
Afghani (Stonk een beetje, maar smaakte wel lekker en gaf een fijn gevoel)
Er zijn er nog meer maar ik kan me ze niet allemaal meer herinneren, of ik kende de naam niet.
Ook een drietal hashsoorten gedaan, maar 'k weet van geeneen wat het was ;p. Enkel dat 1 een Marocsoort was xd.
gr. Diff (;
Last edited by Danja Diff; 11 November 2010, 20:13.
Comment