Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Verschillende soorten wiet
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
oldskoolsmokah
Comment
-
Ik heb vorige week ook eens Cheese geprobeerd. Ik moet zeggen het beviel me wel goed. Hij is even sterk als wat ik normaal ook rook. Hij ruikt best sterk en lekker zoet. De smaak is ook lekker zacht, niet te kruidig zoals veel soorten. Echt een aanrader...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction...
Comment
-
Re: Verschillende soorten wiet
Aparte naam! Was het meer een stoned of een geil high effect dat je van het roken kreeg? Of beide, dat is al helemaal ideaal?Last edited by HarrieJanssen; 14 December 2011, 14:22.
Comment
-
Heb laatst Cheese gehaald in Leiden en vondt het maar matig. Hij rook wel heel erg sterk maar het effect was weer wat minder. Sensi Star is zowiezo mijn favoriet het ruikt echt geweldig en rookt heerlijk weg. Het effect komt langzaam opzetten maar word best wel sterk.
Comment
-
Ik ben opzoek naar advies, want ik kan nergens echt specificaties van soorten vinden.
Bijvoorbeeld, dat je dus kan zien of je lichaam er lekker van gaat voelen, dat je helemaal ontspannen wordt en je een soort van smelt, of dat je juist helemaal traag wordt en je een beetje mindblown bent.
Ik vind zelf het lichamelijke effect super chill, je lichaam voelt lekker aan, je buikje kriebelt, alles voelt gewoon goed weetje, je voelt je moe en lacherig, dus je gaat snel lachen, dat is echt chill.
Maar helemaal jezelf verliezen zegmaar, dat je niet goed kan nadenken en niet meer weet wat er precies gebeurt, dat je je niet kan concentreren en je niet kan bepalen waar je aan denkt enzo, dat mentale zegmaar, dat vind ik minder, wel een beetje, dat is chill, maar niet te veel.
Dus waar kan ik vinden, welke soorten wiet of hash, je veel lichamelijk laten voelen, en juist weinig in je hoofd.
Comment
Comment