Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
eigenlijk altijd super shiva gerookt, en nu heb ik effies powerplant omdat de supershiva op is. (nog nooit eerder over powerplant gehoord) Zijn de enigste twee die ik geprobeerd heb (behalve natuurlijk de naamloze soorten die je wel eens van vrienden krijgt), ik was eigenlijk gelijk hooked aan de supershiv (waarschijnlijk omdat het mn eerste was), ik heb dus ook geen flauw idee wat sterke en wat zwakke wiet is.
Ik heb onderhand zoveel soorten gehad, ik typ mijn favorieten even.
-Ice Kush: heerlijk thc rijk soort met frisse fruitige smaken! goede verhouding qua bodystone en high.
-Bluecheese: Heerlijke smaak, sterk effect, wel altijd duur.
-Amnesia: bijna overal verkrijgbaar, zeer sterk en zurig smaakje.
-Super Lemonhaze: heerlijke citroen aroma's! en een sativa high.
-Mexican haze: kruidig/zoet, en redelijk zwaar qua effect.
-Royal haze.
-Blueberry.
-Silverhaze.
-Chocolope.
-Cheese: vooral de original buddha!
-Bubblegum: Zo zoet! Ik bleef 3 uur high van 1 joint!
-Ak47.
-Great white shark.
Als ik een Shop kende met deze soortjes op het menu dan ging ik nooit meer ergens anders heen
Ik ben vast nog wel een paar van m'n favorieten vergeten maar dat is niet gek, hoe langer je smoked hoe langer de lijst!
Heb zelf een kweekje gedaan van enkele white widow plantjes, goed gedroogd en gecured. Ruikt lekker en rookt lekker.
Aangezien ik geen "roller" ben wegens te onhandig had ik een 100 tal "cones" gekocht die ik opvul, wel enkel met wiet en misschien 5% tabak ertussen.
Niettegenstaande White Widow toch geen "lichte" wiet is, voel ik daar helemaal niks van, doch ik slaap wel als een roos... (ook leuk)
Is de combinatie met tabak iets die "high" stimulerend werkt, of is het beter om bij pure wiet te blijven zoals ik het nu rook?
Hier nog steeds op zoek naar een zeer dennegeur achtig soortje....ooit eens in een coffeeshop deze gekocht en echt als je die rookte dan proegde dat echt naar dennehars...heel speciaal en lekker.
Al mijn hoop is nu gevestigd op de pure power plant en de santa sativa. Zaden besteld en in juli gaan ze de grond in.
Heb zelf een kweekje gedaan van enkele white widow plantjes, goed gedroogd en gecured. Ruikt lekker en rookt lekker.
Aangezien ik geen "roller" ben wegens te onhandig had ik een 100 tal "cones" gekocht die ik opvul, wel enkel met wiet en misschien 5% tabak ertussen.
Niettegenstaande White Widow toch geen "lichte" wiet is, voel ik daar helemaal niks van, doch ik slaap wel als een roos... (ook leuk)
Is de combinatie met tabak iets die "high" stimulerend werkt, of is het beter om bij pure wiet te blijven zoals ik het nu rook?
Bij pure wiet blijven is natuurlijk gezonder als wiet met tabak(teer,nicotine enz.)
Je kunt natuurlijk ook nog verdampen, middels een vaporizer, dat werkt ook super
Comment