Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Verschillende soorten wiet
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
goh niemand al eens big buhda cheese geprobeerd die smaak is zo diep en blijft echt hangen. hevig stoned word je er ook van.
krachtigste weedje dak al heb gesmoord dat geen haze was. echt lekker.
wel kleine topkes altijd maar. maakt niet echt grote buds
maar die geur ook he is echt apart heerlijk
kan je ook vinden bij toermalijn coffeshop in tilburg
Comment
-
ik zou gaan voor white widow, als het effe kan van de kronkel in nijmegen voor als je in de buurt bent ofzo. dat is echt lekkere wiet, waar je flink actief van wordt.
over het algemeen dus white widow op #1, supersilverhaze is net iets sterker denk ik, maar smaakt minder lekker dan goeie ww, dus daarom staat ssh bij mij op #2,
en dan nog op nummer 3 amnesia, ook v/d kronkel, nijmegen. echt super lekkere wiet, maar minder sterk als ww of ssh, maar nog steeds rete sterk, en een heerlijk smaakje
edit: mijn beste jointje ook gerookt was amnesian-haze, maar daar had ik maar 1 jointje van gekocht, en toen ik om meer vroeg zei die dat hij het niet meer had. zonde . Het was welliswaar thuis-kweek, maarja... ik denk dat die kwekert een heel gelukkig kweekje had, want de 2e lading was niet te pruimen.Last edited by Smile; 28 March 2009, 16:48."Got blunt? ... Got weed?"
Comment
-
Re: Verschillende soorten wiet
ik heb zelf vaak: bubblegum, whitewidow, powerplant en soms hazewhitewidow en bubblegum zijn aanraders.. bubblegum: een zoete nasmaak, en redelyk sterk
whitewidow: sterk en zuiver van smaak
powerplant haal ik voor de hoeveelheid (daar kryg je meestal veel van)
en haze omdat het heel sterk is
Comment
-
Rookte nooit wiet, werd er kotsmisselijk van. Vorige week toch een keer silver haze geprobeerd. De eerste wiet die me wel goed valt en hij rookt ook nog heerlijk. Wat hasj betreft meestal de nepal of de duurste marroc(ze hebben meerdere marrocs bij de shop waar ik meestal haal)
Comment
-
Weet iemand iets over NLX
Ik heb gelezen op internet dat NLX een kruising is van Northern Lights en White widow.......maar het kan toch ook een andere soort als white widow zijn?
Hier heb ik wat informatie over de NLX Strain
Ik ben momenteel ook NLX aan het kweken maar zou dat dan de Northern Lights met WW zijn?
Wie weer hier meer over?
Comment
-
yo, ik smoke nu al pakweg 3 jaar en heb in die tijd redelijk veel soorten geproefd, van veel weet ik de naam niet meer, maar hetgeen ik weet zijn deze soorten:
-white widow
-northern light
-super skunk
-amnesia haze
-ak-47 (hash)
-super jack
-jack haze
-Blue Velvet Isolator ( 22eur/gr, Hash)
-powerplant
-NLX
-Santa Maria
-K2 Haze
-Jack Herrer
-Hindu Kush
-Zero NL
-Polm (hash)
de haze soorten vond ik allemaal natuurllijk uitstekend op 1 amnesia dan jack haze en dan op 3 k2, de rest was natuurlijk ook wel in orde buite hetgeen wat op straat werd verkocht was soms wel rommel maarja dat risico is er altijd eh
PS. de Beste "G" die ik heb gerookt was een blunt ( bubbelgum smaak), 1gr super skunk, 1gr super jack, en 0.5 gram Blue velvel Ice-o-later , heerlijk en krachtig , goed voor 4 man :dLast edited by tropical haze; 17 August 2009, 02:43.
Comment
Comment