Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel jointjes rook jij per dag??

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

Het hangt er bij mij echt van af, hoeveel ik nog in huis heb en waar ik ben. Als ik bijvoorbeeld bij een vriend ben, dan rook ik meer dan alleen op een avondje thuis. En in het weekend rook ik ook meer

Comment

zit gemiddeld toch wel op 3 jointjes per dag,en in het weekend wel meer! 5-6 zo iets

Comment

Interessante discussie! Ben het eens met beide
        Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

In dit kader las ik vanmorgen nog een artikel in de krant. Het UWV had 1027 uitkeringsgerechtigden -geselecteerd op geschiktheid- werk willen bezorgen in de Westlandse kassen. Uiteindelijk hebben slechts 73 personen dit werk aanvaard. Dus er moeten ruim 750 Polen hier naar toe komen om werk te verrichten dat uitkeringsgerechtigden niet willen uitvoeren.
          Je kunt met banenplannen komen tot je een ons weegt, maar met onwillige honden is het slecht hazen vangen.

Nochtans zegt Roemer en consorten: de uitkeringen en de lonen moeten omhoog, zodat de koopkracht stijgt, waardoor de economie een impuls krijgt. Maar om de lonen en de uitkeringen te verhogen moet je het geld elders halen: dus lastenverzwaringen voor anderen. Die anderen hebben dus een verlies aan koopkracht dat gelijk is aan de stijging van de koopkracht van de lage lonen en de uitkeringen. Per saldo is de winst dus nul en op langere termijn negatief.
          Veel van die anderen verkeren namelijk in de positie te verkassen naar een land met een fiscaal vriendelijk klimaat.
          Bekijk de historie maar: ten tijde van Den Uijl was het maximale tarief voor de inkomstenbelasting 72 %. Daarnaast bestond er ook nog een vermogensbelasting. Die heffing was echter aan een maximum gebonden: de inkomsten- en vermogensbelasting mochten gezamenlijk niet meer bedragen dan 80 % van iemands inkomen. Wie wil er in een land wonen, waarvan de overheid 80 % van zijn inkomen afpakt? De Belgische grensdorpen werden overspoeld met vermogende Nederlanders. Bij die personen kon dus na emigratie niks worden geheven. Veel linkse politici wisten en weten kennelijk niet dat 80 % van nul nog altijd nul is en altijd nul zal blijven.
          Ook had Den Uijl nog een leuk idee om de werknemers te laten participeren in de ondernemingswinst: de zogenaamde vermogensaanwasdeling. Nadat de bedrijfsbelasting was betaald moest er een deel van de resterende winst worden uitgekeerd aan de werknemers. Dat plan heeft tientallen buitenlandse investeerders doen besluiten om geen vestiging in Nederland te beginnen.

Hieruit kan een conclusie worden getrokken: te hoge heffingen leiden tot fiscale emigratie, waardoor de heffingsgrondslag kleiner wordt en uiteraard de belastingopbrengst ook.
          Verder zal een te hoge heffing buitenlandse bedrijven doen besluiten zich elders dan in Nederland te gaan vestigen en reeds bestaande vestigingen op te doeken (Organon), wat dus leidt tot minder belasting over de winst en minder werkgelegenheid en meer uitkeringen.
          Last edited by Xtreme; 12 April 2012, 12:01.

Comment

Comment

bijna iedere dag 1tje

Comment

Rook rizla blauwtjes, 1 of 2 op een avond, soms sla ik een of meer dagen over en in het weekend kunnen het er wat meer zijn.

Comment

Ik vind het leven hier op aarde beslist niet triest. Sterker nog, ik geniet van elke dag. En als je je niet kan vinden in je materiele welzijn dan resten er maar een paar dingen: studeren om hogerop te komen, harder en langer werken dan je collega's die met minder genoegen nemen, desnoods voor of na je werk een krantenwijk erbij nemen. Dat laatste konden onze kinderen zelfs toen ze nog studeerden: de dag dat ze 18 werden, konden ze daardoor wel een nieuwe Golf kopen, zonder dat pa financieel moest bijspringen.

Comment

Uhh, het leven is prachtig maar dat is een ander topic volgens mij!

Grtz
                    B.

Comment

Ik reageerde richting B2N, Buizerd. Alleen, domme regeltjes -die makkelijk te omzeilen zijn- bezorgen mij nu eenmaal geen misere.

Comment

gemiddeld een halve per dag, dus 1 op de 2 dagen

Comment

Op deze moment heb ik al een maand ofzo nieterr gesmoord omdat belgie echt droog staat bijna niemand heeft wiet ik hoop dat ik snel vind :d

Comment

Nederland heeft altijd en rond de grens zijn er echt wel shopjes te vinden! Gewoon even met de auto dus of wanneer mooi weer lekker op de chopper!
                            Ik rook wanneer het me uitkomt en zin in heb, het floreert dus nog wel eens
                            Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Comment

als ik heb meestal 1 per dag, maar probeer in de week te vermijden, dan kan ik in het weekend dubbel zo dik rollen

Comment

Bezig...
                                X