Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Momenteel zeker stuk of 8 per dag maar soms enkel in het weekend al paar keer maanden gestopt al paar keer een jaar gestopt .
Rook al 20 jaar maar zeker niet constant af en toe een sabat om nadien terug vollop te genieten
By my is het meestal per dag verschillend ligt er maar net aan of ik ergens druk mee bezig ben.
Maar het zijn der meestal tog al wel snel 6 a 8 op een dag
Good to know collega rokers rook zelf meestal twee tot drie gram haze per dag wissel dit wel een om met een white widow of sneeuwwitje, omdat ik hoorde/gelezen had dat dit niet echt goed is om een soortje te blijven roken ivm met paranoia maar ja, heb ook soms dagen dat ik gewoon niet stoned word vet raaaar blijf maar roken maar voel em dan niet, dat is eigenlijk ook de rede dat ik nu grow, omdat ik dan weet dat er geen shit doorheen zit, heb soms het idee dat ik bleek rook. maar ja effe een draaien
1 per avond doordeweeks
En 2 per avond in het weekend.
In totaal ongeveer 4g in de week.
Heb altijd diverse soortjes op voorraad. Voor elke mood iets anders.
Af en toe gebruik ik alleen mijn verdamper. Als ik geen zin heb om te draaien bijvoorbeeld..
Ik neem aan dat je verder geen enkele verantwoordelijkheid hebt in je leven of in het bezit bent van een pijnlijke ziekte ?
Je natje en droogje staan klaar enzo, anders kun je toch niet zoveel per dag roken ?
Ik neem aan dat je verder geen enkele verantwoordelijkheid hebt in je leven of in het bezit bent van een pijnlijke ziekte ?
Je natje en droogje staan klaar enzo, anders kun je toch niet zoveel per dag roken ?
als je met 2 bent zit je daar al snel aan, en van die geen verantwoordelikheid is nu ook niet zo juist, ik zit toch ook aan een 5jointjes op een door de weekse dag terwijl ik het huishouden doe, inkopen haal, op de kinders pas, verantwoordelijkheid komt pas bij hoe je het uitvoert( bvb ze hebben me nog nooit weed tussen een joint zien doen en ik draai ook niet in het bijzijn van hen, je rookt ook niet binnen of het moest een afgesloten kamer zijn, en in het weekend als de kinders eens naar de oma gaan dan haal ik met men lieftallige wederhelft toch ook snel 10a12jointjes op een dag, maar dan is er inderdaad geen verantwoordlijkheid bij te pas
Comment