Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Misschien een goede tip, als je veel gamet of dvd's kijkt zijn de doosjes altijd handige verstopplaatsen.
Als je het boekje en de disc eruit haalt kunnen er makkelijk lange vloei, een tipboekje en een zakje voorgecrushte mix.
Als je gewoon toppen wilt verstoppen moet je een wat dikker doosje zoeken. Van een Vhs bijvoorbeeld. Pas dan wel op die hij niet
in het zicht staat want misschien pakt iemand wel eens een band om een oude vhs uit te testen. TIP* Er zijn ook dikkere dvd doosjes, bijvoorbeeld voor 2 of meer dvd's. Als je er zo eentje hebt met zo'n schuifje in het midden kun je dat er altijd uit trekken.
Zou je nog op school zitten (Oei stout) kun je natuurlijk altijd een agenda uithollen en het daar in stoppen. Als je dat boek dan altijd in je tas hebt kan niemand het ook vinden. Ligt natuurlijk eraan of ze op je school een streng drugsbeleid en bijvoorbeeld random searches van tassen hebben. Dan is het niet zo'n goed idee. Maar alle jaren dat ik op school heb gezeten is er nog geen een zoeking geweest. (Ik spreek hier wel tegen de mensen van BOVEN 18 die hier iets mee willen doen, ik ben op geen enkele wijze verantwoordelijk voor de onwijs coole lessen die je stoned kan doorlopen).
Nog wat meer plaatsen:
zelf ooit in een studentenkot gewoond er werd regelmatig ene gesmoord op men kamer tot de huisbaas binne kwam en 1 van men mate zag afdondere van den trap gewoon te stoned whoehahaha effe off topic
nu verstop ik het in een koekedoos van K3 hoog en droog !
die van mij zit enkel in een stashbox en die staat dan weer op de onderste lade van de salontafel
Maar verbergen doe ik niet hoor woon hier toch alleen
inderdaad homegrown... "pappa ik heb thee gezet van die grappige groene dingetjes op tafel ... maar ik ben nu een beetje duizelig ... ?" moet er niet aan denken
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Ik ben bijna 20, maar woon nog bij mijn ouders. Heb dus liever niet dat ze weten dat ik wel eens doe blowen.
Daarom verstop ik al mijn smoke spullen. Ik verstop ze in een kluisje op m'n kamer met cijferslot. Komt dus niemand in;p
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction...
Toen ik 17 en 18 was lag mijn (voorgedraait) sticky onder mijn toetsenbord of onder de computer (stond op pootjes). Op mijn 19e heb ik ze vertelt dat ik af en toe blow en sinds dien wanneer ik tuis ben ligt mijn zakje wiet gewoon op m'n bureau.
Comment