Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: [Verstop je Wiet] Je Wiet verstoppen

een stuk kauwgum of dubbele plakband onder je tafel en erop plakken
    wel in een zakje natuurlijk

Comment

Foto4178.jpg Hierin.
      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

Ik heb t een keer in Spanje gehad dat ik get moest verstoppen. Waren met 4 personen in een appartementje en ik zat nog buiten met een maatje te blowen op t balkon terwijl onze vrouwtjes in bed lagen. Tot er op de deur gebonkt werd (had t idee dat die kerel er doorheen ging). Maatje geeft mij die stick en zegt verstop alles ik doe wel open. Stond ik dan met paar gram plus een brandende stick. (binnen stond airco te blazen dus daar rook je t niet) ik om me heen kijken echt niets waar ik het weg kon stoppen. Uiteindelijk keek in naar me voeten (dacht dan maar in me schoen) en toen zag ik dat er een paar tegels gebroken waren (van die badkamertegels liggen daar op t balkon) ik tegeltje omhoog gewipt alles eronder verstopt weer netjes tegeltje terug en stoelpoot er naast.

Ondertussen had t maatje open gedaan en stonden 2 mensen voor de deur een bewaker die in t Spaans aan t schreeuwen was en een klein mannetje dat was een tolk, die kerel begon over laserpennen die ze stukje verderop hadden maar waarvan ze dachten dat wij t waren, dus wilde ze de boel even snel inspecteren. Waarop ik en een maatje zeiden ja we hebben zo'n ding we geven hem wel (wij waren t niet maar we hadden er we een paar liggen). Dus afgegeven zodat hij snel weg zou gaan zonder de wiet op te merken. Draait ie zich om wil die weglopen zegt die tegen die beveiliger iets waardoor die tolk naar ons kijkt. Het enige woord wat we begrepen uit t Spaans was iets wat op marihuana lijkt, die tolk kijkt ons aan en zegt no marihuana here? Dus wij zeiden niets, zegt ie tegen die tolk dat wij geen wiet hadden en gingen ze weg.

Wij weer terug naar t balkon en dat maatje van me zegt waar heb je t gelaten dus ik zeg zo ja zoek maar :p hij kon t niet vinden uit eindelijk verteld waar t lag was wel briljante plaats haha. Dag erna kwamen we de tolk nog tegen die zei tegen ons dat we rustig konden gebruiken want dat doen alle Hollanders in salou, we moesten alleen oppassen voor die beveiliger die was nogal paranoia haha al met al dat is denk ik de meest bizarre plaats waar ik het verstopt heb ooit. Verder verstop ik t thuis niet ligt op tafel of op de bank of heb t in de auto liggen ligt er maar net aan waar ik ben :p.

Bij deze mijn verhaal haha

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

Comment

@ amnesia88 Die momenten zijn wel stressend man!, beter dat je nog beetje slim kon nadenken en dat allemaal zag, enige plek waar ik het een keertje snel heb verstopt was in de dakgoot.verder 'verstop' k het meestal gewoon onder m'n matras of kussen.. als ik wat heb om te verstoppen dan haha

Comment

Vroeger bewaarde ik het in doosjes van mijn spelletjes voor de PlayStation, onder het zadel van mijn fiets met plakband,... Nu ik wat ouder ben (24 binnen 21 dagen) verzamel ik mijn wiet in een doorzichtige pot, zie foto. Deze is goed afgesloten en houdt de geur ook binnen. Deze bewaar ik waar het mij uitkomt. Als ik de deur uitga dan draai ik meestal 1tje voor en neem deze mee in een kokertje. De rest bewaar ik samen met tipjes en blaadjes in mijn pakje roltabak.
            11846096-lege-doorzichtige-glazen-pot-met-de-lente-op-een-witte-achtergrond.jpg

Comment

IN de brandblusser van de auto.. (Verkocht vroeger nog wel eens wat in Spanje)
              langs die naat openslijpen, vullen, en weer dichtlassen.. Geen hond die t ruikt

Jaren later las ik in de krant dat 2 vrachtwagenchauffeurs (Nederland-Engeland) op een parkeerplaats waren betrapt met hasj toen de 2 hun brandblussers omruilden
              dus dit is inmiddels oom al bekend, al lijkt het me nog steeds wel een goede manier...
              Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
              (running)

Comment

Rectaal verstoppen, geen hond die daar gaat zien!

Jaja, snapje, hond?

Neen, als er honden bij komen zien maak je weinig kans.
                Vroeger verstopte ik het gewoon op m'n kleerkast, m'n moeder was te klein voor er aan te kunnen, en had zo'n verschrikkelijke hoogtevrees dat ze niet op een stoel durfde staan.

Tot ik op een dag een sleutel vond van het tuinhuis die al in 10 jaar niet was open gedaan (niemand vond nog de sleutel, dus stond dat tuinhuis er maar te staan, dit al 10 jaar lang).

Op een dag vind ik hem, zeg dit tegen niemand en heb hierin 2 jaar stiekem gekweekt in een zelfgemaakt kastje. Heerlijk!

Nu steekt alles gewoon in weckpotten achter slot en grendel. Dat slot en grendel dient ervoor dat bezoekers de kast niet per ongeluk open trekken.

PS: Het tuinhuis is na een dikke 2 jaar wel ontdekt (ze merkte dat de spinnenwebben van de deur steekt kapot waren, moeder is slimmer dan ik dacht). Eerste keer dat ik kletsen heb gekregen van mijn moeder (ik was toen op een leeftijd dat het nog niet echt acceptabel was om wiet te roken, ik was er snel bij).
                Last edited by Modest; 30 April 2014, 20:35.
                Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

bodylotion.. shampoo.. Waren mij voornaamste verstop plekken.. Zat in een zelfstandig woon traject, en ze waren die niet mee eens als iemand blowde. 2 jaar lang kunnen blowen en maar 2x gepakt ^^
                  sigpic

Comment

Ik was eens m'n bureau aan het uitmesten en heb ondertussen de lade's eruit gehaald. Tot m'n verbazing zat er daar een redelijke 'ongebruikte ruimte'.
                    Vervolgens heb ik een stuk karton gezocht waarvan de kleur perfect overeenkomt met de achterwand van m'n bureau. Eventjes creatief knippen en plooien en klaar was de valse wand
                    Enige probleem is dat de geur zich wel verspreidt, vooral als ik de lade opentrek. Dit heb ik opgelost door m'n wiet in een potje Duyvis nootjes te steken. Deze is van metaal gemaakt en heeft een platic deksel, gemaakt om de nootjes (en nu ook mijn wietje) perfect vers te houden

Comment

onderweg van nl naar belgie in het vak onder mijn reservewiel en nog nooit gevonden door de smurven .
                      ooit gezien dat er mensen bollen kaas kochten en deze uitholde en daar dikke zakken in en met lijm toemaken waren britten ze zeiden dat dit altijd werkte
                      thuis ligt het in de garage .
                      rollen bollen aanstoempen en smoren

Comment

Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Haha de gebruiksvooraad ligt binnen handbereik in de blowdoos de stash op een donkere droge plek.��

Comment

Comment

gewoon in een doosje staat gewoon onder de salontafel

Comment

Toen ik nog thuis woonde verstopte ik het in de voorkant van mijn bed. was een ijzeren constructie met een pvc dop aan de bovenkant die eraf ging. Nu steek ik het gewoon in mijn bureaulade

Comment

Bezig...
                                X