Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Collie Buddz- Mary Jane- New Collie buddzhttp://www.sendspace.com/file/z73x4v download linkHere are the lyrics thanks to BermyMajesty...COLLIE BUDDZ "MARY J...
Ik ben een groot liefhebber van zowel muziek als het roken van een jointje en deze 2 hobby's gaan vaak hand in hand. Ik lees dat veel mensen voor rap of rock gaan wat heerlijk is als je genoten hebt van een rokertje, maar er zijn meer stijlen die hier heerlijk op aan sluiten.
Om het met het lekkere weer wat exotischer te maken, Belgisch trots met een geweldige stem. Vaya Con Dios - Johnny
Voor de liefhebbers van elektronische muziek. Heerlijke sound, geweldige voice sample's. Leipe clip ook. Magnetic man - I need air
Moet zeggen dat Flinke Namen - Wolken inderdaad een chille is. Me broertje had hem op zn ipod staan toen we op vakantie waren. Veel gespaced op dat nummer.
Comment