Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Peter Stuyvesants gehaald, van het weekend even testen.
Die dingen roken alsof je lucht hapt, geen smaak niks! dus leek me wel lekker om de smaak van wiet mee naar voren te brengen.
Ik vul mijn "cones" die ik kocht met pure wiet... is dit beter of slechter naar resultaat toe?
Voel er eigenlijk niks van na het roken van zo'n joint, enkel een goeie slaap.
Graag reactie van iemand die ook "puur" rookt aub.
Ik rook zelf puur want ik hoorde dat het mengen van tabak met wiet je voornamelijk stoned maakt. Beetje zonde gezien ik van de actieve high hou.
Dit is niet waar, er zijn wietjes die je high maken (sativa's) en wietjes die je stoned maken (indica's)
Als je naar de coffeeshop gaat staat het ook gewoon op het menu wat een sativa of een indica is en als je het vraagt zullen ze je ook gewoon adviseren.
Camel,al durf ik voor de grap wel eens een pakje"Mirlbiri" vragen,je ziet ze nogal kijken dan en meestal vragen ze je het nog eens te herhalen,dan zeg je weer doodserieus,"een pakje Mirlbiri aub"...Marlboro zeker? Nee Mirlbiri....Lachen.
Ik rook zelf puur want ik hoorde dat het mengen van tabak met wiet je voornamelijk stoned maakt. Beetje zonde gezien ik van de actieve high hou.
Vroeger had ik ook het probleem dat ik me altijd stoned voelde, sativa/indica verschil merk ik nooit echt op. Beste manier om echt high te voelen is gewoon een weekje stoppen (ik weet dat is lang) daarna voel je altijd een echte high feeling..
Peter Stuyvesants gehaald, van het weekend even testen.
Die dingen roken alsof je lucht hapt, geen smaak niks! dus leek me wel lekker om de smaak van wiet mee naar voren te brengen.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Voorheen altijd american spirit gebruikt
Is die Peter Stuyvesants een bekend soort? Verkopen ze deze overal?
Vroeger had ik ook het probleem dat ik me altijd stoned voelde, sativa/indica verschil merk ik nooit echt op. Beste manier om echt high te voelen is gewoon een weekje stoppen (ik weet dat is lang) daarna voel je altijd een echte high feeling..
Is die Peter Stuyvesants een bekend soort? Verkopen ze deze overal?
Jawel, bij mij (midden nl) verkopen ze ze bij elke tabakzaak
Je moet wel opletten hoe sterk je ze wilt hebben, de zilvere zijn het lichtst (0,1g nicotine) daarna ook een best lichte sigaret: blauw (0,4g nicotine)
Daarnaast heb je ook nog meer kleuren maar daar heb ik me niet in verdiept.
Ik rook de Stuyvesants met plezier, lekkere licht!
Maar dit is natuurlijk wel persoonlijk.
Comment