Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb op het begin zware tabak erbij gerookt, maar nu sinds een jaar rook ik het continue met Zilver (blauw/gele verpakking), heeft niet zo'n zware smaak en je proeft de wiet beter.
Heb voor m'n verjaardag enkele pakken filters van die NAS gekregen, valt gewoon niet te roken, veel te hard moet je er aan sleuren Dienen nu als reservetabak, en die smaakt dan weer wel pakken beter als filtertabak van marlboro of gauloises :p
"Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"
American spirit rol tabak of sigaretten!!! enige nadeel is dat het snel uitdroogt. ik gebruik voor de sigaretten een groot wietzakje waar het hele pakje in past, dit scheel echt veel!
Oorspronkelijk geplaatst door JointjedraaienView Post
Rook een tijdje Natural American Spirit. Tabak zonder additieven.
Zonder additieven ; betekent dat dat er geen middelen in zitten die het verslaving van cigaretten versterkt maar toch nog ongezond blijft + het bevat nog genoeg nicotine die kankerverwekkend is? Want ik zie er nog geen duidelijkheid in....ik heb al een pakje gezien van Lucky strike die verkocht word in de supermarkt die ook geen additieven spullen bevat
Er zal toch iets van waar zijn anders gaan ze het niet verkopen onder niet addetieve......Dat het ongezond is dat kan niet vermijd worden sowiso....maar dat er veel minder ggiftige stoffen in zit?? natuurlijk het zal waarschijnlijkj niet zo goed smaken als een gewone cigarette.......
Blauwe lucky strike om te rollen, proef je amper en komt je wiet echt ten volste tot smaak :d rook nu al 2jaar lucky strike bij elke joint die ik rol en ik rook geen sigaretten dus ^^
Beetje camel tabak en dan binnenstebuiten rollen met raw vloei en tip = heeeerlijk
Als ik hasj rook ( gebeurt heel zelden ) gebeurt het soms dat mijn joint voor geen moer trekt als ik er redelijk wat tussenknal.
Oef, Camel of Marlboro. Wat ik de laatste tijd gebruik is Drum (additive free). Ik snap dat het natuurlijk grote onzin is, schadelijk is het en zal het blijven.
Toch vind ik de tabak natuurlijker smaken, goed voor jointjes... maar het gewoon roken is niet lekker vind ik persoonlijk. De Noren hebben me afgeraden om "cancersticks" te roken, wat ik kreeg van hun was "skruff" een goedje dat je op/onder je lip smeert. Natuurlijk is dit niet voor jointjes
Comment