Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Lucky strike additive free... Rolt makkelijk en de smaak overheerst niet! Wel tamelijk zwaar.
Vind het sowieso zonde om 'deftige' roltabak zoals drum, van nelle,... te gebruiken voor een joint.
Ik vind het een vreemde gewoonte om Hasj joints te rollen met sigarettentabak en niet met roltabak. Sigarettenjoint zijn in 3 tellen op bij mij, terwijl roltabakjoints veel rustiger branden. Met hash wil je toch net dat de ze rustig de tij heeft te verbranden?
Orgasmatron, je bent niet de enige, als ik hasj jointje draai trekt het ook totaal niet, geen idee te verbeteren, bij anderen lukt het meestal beter. Nou ja, alleen wiet dan maar he, of als iemand anders rolt (Y)
Ik vind het een vreemde gewoonte om Hasj joints te rollen met sigarettentabak en niet met roltabak. Sigarettenjoint zijn in 3 tellen op bij mij, terwijl roltabakjoints veel rustiger branden. Met hash wil je toch net dat de ze rustig de tij heeft te verbranden?
Kan iemand dit verklaren?
Persoonlijk vind ik dat shag/roltabak een te indringende smaak heeft. Dit is echter gewoon een kwestie van smaak, heb tijden lang mijn joints met shag gerold.. Ben toen naar cigaretten overgestapt en vond dit uiteindelijk lekkerder.
Yoyo na decenia van blowen kwam ik pas achter die bussen tabak - om zelf sigaretten te maken. Die zijn zo perfect!!!! Scheelt je bakken en bakken geld met sigaretten kopen.
En voor de hasjsmoker hierboven @sweetsmoke. Die potten zijn in 2 versies te halen: exploded (of zo), dat is die gebleekte sigarettentroep. Of ehh, normaal (over het algemeen een euro of 2 3 duurder), en die zijn echt de bom!! Dan heb je de smaak van bv. Malborro, maar t is echt shag achtige tabak.
En dus normaal langzaam branden.
Als shag roker ben ik nooit echt van de sigaretten geweest. Dit is echt de gulden middenweg. Maar let wel! Scheelt (als continue blower) echt veel geld vergeleken met pakjes sigaretten kopen.
Ik rook overigens Brandaris. En blowen doe ik met Malborro, L&M of 1 van die andere rooie pakjes Nu met die bussen ga ik dan dus voor de shagachtige-sigaretten-tabak (scrabble) en niet meer de "exploded" zoals je die uit de sigaretten uit pakjes haalt. Helemaal content
Ps zou opzich trouwens wel is willen stoppen met roken. Dat dwangmatige blowen ben ik namelijk iets minder content mee.
Buiten wiet als tabak en binnen wiet als wiet vind ik wel een goeie, meestal gewoon wat ik krijgen kan op dat moment, geen speciale soort die ik altijd MOET gebruiken ofzo
Comment