Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De lichtste tabak die ik op heb is Davidoff Blue, zit maar 0.3 mg nicotine en 3 mg teer in. Je proeft ook meer wiet als je hiermee draait. Ze zijn wel aan de dure kant, aangezien je evenveel (4.90) betaald als voor normale sigaretten met 0.6-0.8mg.
omdat het de bedoeling is dat je zo veel mogelijk de smaak van de wiet of hasj proeft, denk ik dat het aan te bevelen is om zo licht mogelijke tabak te gebruiken; ik gebruik doorgaans belgam 20 of 21
Als ik een jointje rook dan rook ik em met Javaanse Jongens Tembaco (3/4 zwaar) Lekker zware tabak, maar niet veel! Ik vind shag tegenwoordig zo smerig als de pest, ik rook het ook niet meer puur.
Mocht ik met iemand roken dan krijg ik zeer vaak als eerste zo'n schrik reactie van ,ie bah, zware shag. Maar zodra ze roken dan snappen ze niet dat ze de shag niet proeven, tevens het laatste zinnige wat eruit komt vaak, maar dat is gewenning
Ik ga zeer snel wel stoppen met het roken van tabak, of zo goed als. Ben ook al lekker aan het vaporizen, want we moeten toch aan de gezondheid denken
Comment