Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Blunts blaf ik mezelf kapot van dus moet ik niet hebben, truuk met puur draaien is gewoon de vochtigheidsgraat van je wiet.
Te droog wordt ie te massief en te nat brand je vloei om je wiet weg wat beiden onvolledige verbranding met hoestbui als gevolg heeft.
Puur roken terwijl je keel tabak gewent is is ook geen doen was me al opgevallen dus stoppen met roken was snel gedaan.
70% accijns op tabak is n bloody shame eh, als je dat jezelf kunt verkopen ga dan tabak kweken..
Bij iedereen verschilt het, maar bij mij in de wijk gebruikt iedereen Javaanse jongens gemengd met purple haze en of skunk,dat is de perfecte mengeling, Javaanse jongens Deluxe heeft de perfecte smaak dervoor.
Geloof mij ik ben een jointroker voor 7 jaar
Greetz
My dream is smoke a joint go to sleep and eat. The whole day
Bij iedereen verschilt het, maar bij mij in de wijk gebruikt iedereen Javaanse jongens gemengd met purple haze en of skunk,dat is de perfecte mengeling, Javaanse jongens Deluxe heeft de perfecte smaak dervoor.
Geloof mij ik ben een jointroker voor 7 jaar
Greetz
Wat rookte je daar voor want Delux is vergelijkbaar met Zware shag. Ik doe gewoonlijk tabak in mijn joint met mildest nicotine gehalte zoals Philip morris One, is dat vergelijkbaar met Javanse Jongens Eteng?
Comment