Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
14 jaar, het was in de pauze op middelbaar. jointje gerookt met 5 man, daarna engelse les gehad en met ze 5en eruit gestuurd door de lachkick. En de wiet was mary crystal van Greenhouse. Mooie tijden...
Ik rookte mijn eerste op men 16 e verjaardag met een vriend.
We waren op kamp met school en ik hij en een meisje uit mijn klas waren even weggesneaked om die joint te roken.
Hij had tegen me gezegd dat het een 'goede' joint was en ik dacht:' een goede joint voor mij als beginner...'
Er zat hoorde ik later 1 gram super silver haze in... Maarja na 1 hijs zei dat meisje:' ik hoeft niet meer...' dus toen hebben ik en die vriend die hele joint gerookt, ik voelde toen hij nog op 1/4e was alleen men armen tintelen dus hij zei dat ken ik niet man . Ongeveer een kwartier na die joint helemaal beroerd geworden en gelijk in bed gaan liggen om 7 uur... Toen kwam de lerares een uur later en zei dat we een film gingen kijken en dat ik snel moest komen.
Na 5 minuten beneden gezeten te hebben voelde ik dat ik moest kotsen, snel naar de wasbak gerend al het eten uitgekotst en daarna gelijk naar de kamer en meteen in slaap gevallen
Denk 5 ongeveer, rond me 20ste rookte ik het meeste, nu (24 jaar) ben ik terug op 1 per dag, 's avonds om te ontspannen, ideaal zo. Ik heb ook een zoon dus moet een beetje opletten
Comment