Hoe draai je een Tulp Joint?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tulp Joint draaien
Collapse
X
-
Tulp Joint draaien
Last edited by Jointjedraaien; 25 March 2009, 23:16.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlTags: Geen
-
Re: Tulp Joint draaien
Aansteken bij het uiteinde van de joint natuurlijk, in dit geval bij het puntje... sucsesVeel gestelde vragen over het forum
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Hey,
First of all: mooie How To!
Second, ga dit komend weekend eens bij vrienden introduceren I'll keep y'all posted!
Enkele vragen;
Waar is de tip hier? Geen tip? Moet ook wel kunnen, als je het niet ondersteboven houdt denk ik.
En als je een penhuls zou gebruiken, krijg je dan geen verbrande plastic lucht mee? En als de creatie bijna aan zijn eind is in het smoke-proces, kan de pen dan niet makkelijk in de fik komen te staan?
En als je zeg 1 cm voorbij de punt aan het smoken bent, valt alles er dan niet zo uit?
In plaats van een elastiekje zou plakband geen kwaad kunnen toch? Aangezien het aan de buitenkant / niet smoke-bare kant komt?
Uitgaande van de in de How To gebruikte hoeveelheden van floes, hoeveel gram zal er in gaan? Puur? Rook geen sigaretten namelijk. Dus 2 floes aan elkaar geplakt, en dat als tulpzakje. Is 2 gram zat? Denk dat je zelf kan bepalen hoeveel er in gaat, door verder om de huls te wikkelen?
Thnx alvast allemaal!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TWAHey,
Enkele vragen;
Waar is de tip hier? Geen tip? Moet ook wel kunnen, als je het niet ondersteboven houdt denk ik.
En als je een penhuls zou gebruiken, krijg je dan geen verbrande plastic lucht mee? En als de creatie bijna aan zijn eind is in het smoke-proces, kan de pen dan niet makkelijk in de fik komen te staan?
En als je zeg 1 cm voorbij de punt aan het smoken bent, valt alles er dan niet zo uit?
In plaats van een elastiekje zou plakband geen kwaad kunnen toch? Aangezien het aan de buitenkant / niet smoke-bare kant komt?
Uitgaande van de in de How To gebruikte hoeveelheden van floes, hoeveel gram zal er in gaan? Puur? Rook geen sigaretten namelijk. Dus 2 floes aan elkaar geplakt, en dat als tulpzakje. Is 2 gram zat? Denk dat je zelf kan bepalen hoeveel er in gaat, door verder om de huls te wikkelen?
Gebruik voor aan het einde van de joint gewoon een beetje tabak en rook dat niet op...
Gebruik gouden vloei (Gold slim) i.p.v. Breede vloei, zo is het zakje kleiner, scheelt weer wiet.
2 gram is denk ik wel voldoende om het zakje goed te vullen, voor hoeveel personen? ( met een beetje tabak in het laatste deel van de joint moet het lukken denk ik!
Je kan het zakje inderdaad wat verder om de huls schuiven.
Ik hoop je te hebben voorzien van voldoende info, Veel plezier en geniet ervanLast edited by Jointjedraaien; 8 June 2011, 03:36.Veel gestelde vragen over het forum
Comment
-
ook een goede calypso, ik heb thuis nog een klein panfluitje ik denk dat ik die binnenkort eens uitelkaar trek dan heb ik een paar mooie hulzenVeel gestelde vragen over het forum
Comment
-
Als je een stevige tulp hebt gedraaid en je gaat er niet mee slingeren ofzo is er niks aan de handVeel gestelde vragen over het forum
Comment
Comment