Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik vroeg me af wat je allemaal als Lang tipje kan gebruiken? Ik heb een keer de bovenkant van mijn lange vloei verpakking gebruikt, maar dat rolde niet lekker in een tipje. En heb ook ooit iets gelezen over een tipje rollen van vloeitjes maar snapte niet helemaal hoe dat moest? Kan iemand het misschien laten zien met wat foto's ofzo?
Ik rol mijn tulp met een speciale 'filter', ik vul de tulp met wiet en tabak, maar op het einde prop ik er 2 kleine vloeitjes bij
dan is mijn tulp zachter, en komt er zeker niets mee door de rook (kruimels).
tulp roken vind ik ook wel chill ja
heb ik nog niet zo vaak gedaan
maar het is wel echt een aanrader
Chong_with_bong's idee vind ik ook wel chill
gewoon een tulpzakje aan een joint bevestigen
dan kun je pas lekker stoned worde
ga ik ook eens proberen
maar dan moet ik wel ff een alternatief bedenken om het aan elkaar vast te maken , gewoon likrandje voor gebruiken van een longvloeitje ofso
ik ga morgen een kleintje draaien van 0.5 gr skunk gemengd met gruis erin!
het ziet er echt tof uit ! en hoop dat ik hier nog een beetje stoned van word!
kan ik het gewoon met a4 doen dat buisje rollen? stuur me een berichtje please
me eerste tulp : net gedraaid er zit niet zo veel in. 0.5 gr skunk gemengd met een beetje gruis.. ik vind hem voor de 1e x goed gelukt.
ik ga em zo roken en hopen dat ie ook lekker is
met een jointje elke dag, ben ik elke keer weer lekker skaf
1. In plaats van een pen gebruik ik ook het lange rechte stuk karton van de vloeitjes, die draai je mooi rond en daar doe je 'n lang blaadje rond.
2. In plaats van het koordje gebruik ik nog een blaadje. Of een stuk daarvan. Je moet de tulp dan wel eerst strak rond de tip doen.
Zo heb je nog steeds een gewone joint met tip, papier, wiet en tabak maar in een andere vorm.
Plastic = geen goed idee! Ongezond!
Comment