Beste jointjedraaien.nl,
Ik heb net een account aangemaakt maar ik heb een dringende vraag, weet niet of ik het in het goeie categorie heb
gezet maar ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb namelijk afgelopen vrijdag avond (2 dagen geleden) redelijk wat geblowt en nu heb ik last van de volgende symptonen
die al 2 dagen lang duren:
- Het lijkt dat als ik iets voel, of iets eet, het gevoel lijkt vertraagt.
- Intense dromen
Het is heel lastig uit te leggen wat ik precies voel, maar het is wel heel irritant, ik kan verder gewoon alles prima, autorijden gaat ook
prima en ik kan ook gewoon conversaties voeren en normaal denken.
Ik heb dit al 1 maal voorheen gehad, ook toen ik redelijk wat had geblowt maar toen duurde het 1 dag en was het over.
Ik moet er wel bij vertellen, dat als ik normaal blow dat ik niet echt stoned wordt, dus mijn theorie was; ik kan tegen blowen,
tot een bepaald niveau en dan krijg ik zo'n klap.
Weet iemand hier iets meer over? En is het normaal dat dit nu al 3 dagen duurt?
Groeten en alvast bedankt
Ik heb net een account aangemaakt maar ik heb een dringende vraag, weet niet of ik het in het goeie categorie heb
gezet maar ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb namelijk afgelopen vrijdag avond (2 dagen geleden) redelijk wat geblowt en nu heb ik last van de volgende symptonen
die al 2 dagen lang duren:
- Het lijkt dat als ik iets voel, of iets eet, het gevoel lijkt vertraagt.
- Intense dromen
Het is heel lastig uit te leggen wat ik precies voel, maar het is wel heel irritant, ik kan verder gewoon alles prima, autorijden gaat ook
prima en ik kan ook gewoon conversaties voeren en normaal denken.
Ik heb dit al 1 maal voorheen gehad, ook toen ik redelijk wat had geblowt maar toen duurde het 1 dag en was het over.
Ik moet er wel bij vertellen, dat als ik normaal blow dat ik niet echt stoned wordt, dus mijn theorie was; ik kan tegen blowen,
tot een bepaald niveau en dan krijg ik zo'n klap.
Weet iemand hier iets meer over? En is het normaal dat dit nu al 3 dagen duurt?
Groeten en alvast bedankt
Comment