Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

paniekaanval voorkomen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: paniekaanval voorkomen

Sjitt xd da was k vergetn :p

Comment

geen probleem

Comment

Keihard met je muil tegen een muur lopen, paniekaanval weg

Comment

Die paniek aan val roep je zelf op Adhd mensen met adhd willen zich niet zo snel over geven.
          Wanneer jij een goed Jointje rookt dwing jou lichaam en geest jou tot rust wat voor iemand met adhd een onbekend gevoel is
          wat er vervolgende de oorzaak van kan zijn dat jij een paniek aan val krijgt om dat je het een eng gevoel geeft.
          Adhd en ritalin gebruik kan en zal je ook af en toe een hartklopping geven adem dan rustig het zakt vanzelf weg.
          Wil je paniek aan val voor komen ben dan zeker van je zaak Weet wat wat je rookt Waar je het rookt en wat je kan doen als het fout gaat.
          En dan belangrijkste genieten laat het gewoon gebeuren.

Suc6
          God was never on your side..

Comment

Bella, dat is precies hoe het is ! En dat voel ik ook het is alsof de wiet mijn lichaam verovert en ik wil me laten verleiden maar mijn lichaam of geest werkt altijd tegen zo is dat ook met alcohol :p ik drink het zo goed als nooit.

Comment

hypnotiseur raadplegen, weekendje regressietherapie en dagelijks je middelste tenen insmeren met appel-mango-basilicumdressing.

oja : en ademhalingsoefeningen.

nee serieus : je zou je eens moeten verdiepen in de mogelijkheden van je eigen geest > de beste trips heb ik nog altijd nuchter gemaakt, en die gaan veeeeeeel verder dan wat voor dopesoort je ook maar kan geven. Onderzoek alles en behoud het goede
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ik heb toch ergens geschreven dat alles ok is ? Ik geef wiet nie snel op hoor xd toen ik 6 was was ik al gek van wietplanten enzo :d iedereen kent me met een joint tussen mijn vingers ,kvind het kruidje zoveel meer als stoned worden hahaha

Comment

haha op je 6? man dat gaat me nou net even te ver

maar begrijp je passie

Comment

Ik ben serieus xd ik heb nog toetsen blaren liggen van het eerste leerjaar met wietbladjes op getekent :d kvind da geweldig maarja het is wat je zegt een passie.

Comment

Een ander soortje roken.

Comment

Dat komt door je adhd het werkt bij jou anders dan hij andere door dat je het zo moeilijk vind om je er aan over te geven

Probeer maar is keer jointje te roken als je huiskamer goed warm is en dekentje over je heen lekker de tv aan en op de bank liggen
                        zet leuke film op en zorg dat je eten en drinken bij je hebt . Je zal zien dat het dan makkelijker is .

Met adhd is je lichaam altijd paraat om te Overleven en cannabis dwing je tot rust nu je dit eenmaal weet hoe het werkt
                        zal het ook makkelijker zijn nu snap je waarom wat gebeurt.
                        Het is niet raar wat jij voel het is alleen een Onbekend gevoel en mensen met adhd houden niet zo van onbekende dingen

Suc6 laat je weten of het nu beter gaat met blowen?

Comment

Ik moet wel zeggen dat je slim bent bella :d en het gaat allemaal terug een beetje ik ben weer rustig aant opbouwen met mijn dosering ,ik heb vandaag nog 2 jointjes gerookt met niet al te veel wiet in maar het is effectief ben nog een beetje stoned zonder enige paniek

Comment

Op moment dat je besluit een joint op te steken spreek je met je zelf af dat je er gewoon van gaat genieten en dat het ook mag
                            Maar nu niet de godganse dag door gaan lopen blowen he

Blowen doe je best pas na 19 uur in de avond , dan hoef je vaak niks meer te doen ,na 19 uur krijg je niet vaak nog onverwacht bezoek.
                            En je kan daarna lekker je bedje in rollen.
                            Ik weet niet of je medicatie gebruikt voor je adhd ander wel oppassen bij de rebount dan krijg je ook hard klopping zeker in combi met cannabis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                              Als die hartkloppingen iets te maken hebben met angst of paniek, dan is er een kans dat dat niet gebeurt met CBD-wiet. Een kans. Meer durf ik echt niet te zeggen.

Maar wel: Je zult zeer waarschijnlijk niet doodgaan en daarmee de eerste hasj-dode worden. Ik zou het gewoon uitproberen.
                              Mijn eigen hart slaat ook wel eens een slag over. De eerste keer schrik je je een hartverlamming (sorry: flauwe grap) maar ach, als zo'n hart nou eens een slagje rust wil hebben, laat ik me dan niet opwinden. Het zal zijn redenen wel hebben.

Ik zou toch niet zo paranoia zijn over die hartkloppingen, da heeft te maken dat je er niet tegen kunt.
                              Last edited by rosa1990; 6 October 2012, 21:00.

Comment

Dit topic is dus opeens 12% duurder geworden... -?
                                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Bezig...
                                X