Ik ben ongeveer 100 dagen geleden gestopt met wiet te roken. Ik rookte elke dag zo een 2 a 3 gram nederwiet. Was altijd beetje para, ernstige social anxiety, zeer teruggetrokken, introvert, ... communicatie over het algemeen ging echt niet goed... hele tijd rondlopen met het idee dat er iets ernstig mis met me was, snelle hartslag, gespannen, enzovoort.. Ik ben er dus mee gestopt, beginnen studeren, fitnessen, en ik heb mijn problemen over de loop van 3 maanden geleidelijk zien afnemen en nu zijn ze zo goed als volledig verdwenen. Voel me veel sterker, veel positiever zelfbeeld, geen sociale angst meer.. Nu ik mis het af en toe wel van stoned te zijn, lekker een dikke zwaan dampen en dan goed eten en muziek luisteren.. en nog van die toestanden... Maar de problemen die het me heeft opgeleverd in het verleden vond ik het toch net niet waard. Nu vraag ik mij af het misschien mogelijk zou zijn 1x per maand te roken ofzo. Een vriend van mij heeft voorgesteld vnv te gaan roken. Goed idee? Zou ik van 1 joint nederwiet terug zo fel geaffecteerd zijn dat ik er sociale angst enzoverder van krijg? of het nog weken merk (Ik weet dat dit niet voor iedereen zo is) maar mss herkent iemand zich hier in? Ervaring mee? Raad? ..
Groeten!
Groeten!
Comment