Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik zal mijn post hier posten, aangezien dit topic al bestond:
Ik heb sinds kort een nieuwe passie en ben bezig met het verzamelen van aanstekers. Dit zijn niet alleen de standaard wegwerpaansteker die dgelijks gebruikt worden, maar vooral de luxueze merken als zippo, dupont en colibri. Heb diverse aanstekers gekocht op www.aanstekercenter.nl en struim weleens de rommelmarkt af voor die antieke versies. Meestal gebruik ik de zippo om mijn jonko aan te maken, vind dat klasse hebben.
flames klikkers (nooit kopen werkt 3dagen met vlam van 7cm hoog dan kapot)
blokker aanstekers 3 voor 0,99 cent rollers ( werkt voor enkele dagen en begeeft het...)
bic rollers ( perfect maar redelijk duur vind ik ook ivm niet kunnen bij vullen)
lucifers van 5 merken maar dat is bij nood
zippo's die ik enkel gebruik bij nood en zo min mogelijk !
dan van die gasbrandertjes bij elke kranten winkel verkrijgbaar , goed voor buiten of winter en de bongers
fornuis aansteker ook handig voor de bongs en niet zo snel leeg .
en dan de favoriet de clipper ! waarom?
kan je bij vullen kost 1,5 eu en zelfs vuursteentj en rllertje kan je vervangen . ook super handig voor't jointje aan teduwen trouwens
Als het dan toch een beetje stijlvol moet zijn haal ik mijn oldtimer van stal
Een gereviseerde en volledig functionerende Ronson Premier Varaflame jaren '60, persoonlijk meegesmokkeld door mijn vader toen hij in Duitsland gelegerd was voor z'n legerdienst
@DJ Felix: Lang geleden, maar ik vroeg me af waar jij je Ronson Varaflame hebt laten reviseren? Want ik heb hier thuis ook nog eentje liggen die ik al langer wil laten reviseren.
Thanks!
Comment