Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Waarom laat het dan niet uitsluitend bij de titel, als die volgens jou al genoeg zegt?
Het is toegestaan een topic aan te maken met een vraag.
Of jij de vraag relevant of zelfs interessant vind, is irrelevant!
Daarom vraag ik je om je commentaar achterwege te laten, al was het alleen maar om een TS de kans te geven om een antwoord te krijgen op zijn vraag.
Van sociaal stoned zijn tot couchlock, de fasen daartussen
en hoeveel fasen hangt af van persoon tot persoon.
Ook wat je rookt,hoeveel je rookt en hoeveel tijd er tussen zit
ha, wat een moeilijke vraag voel het duidelijk maar voor te zeggen in welke vorm, zou niet weten hoe ik het zo zou moet neer typen terwijl ik nuchter ben
Het is toegestaan een topic aan te maken met een vraag.
Of jij de vraag relevant of zelfs interessant vind, is irrelevant!
Daarom vraag ik je om je commentaar achterwege te laten, al was het alleen maar om een TS de kans te geven om een antwoord te krijgen op zijn vraag..g
vale
Vale, je hebt volkomen gelijk. Mea culpa maxima. Maar nu ben ik op zoek naar het antwoord op de volgende vragen: word je stoneder als je je joint aansteekt met een lucifer of een aansteker. Ook worstel ik met de vraag of je stoneder wordt van blanco vloei of vloei met de opdruk van de Union Jack of de Stars and Stripes. Ik vind deze vragen volstrekt relevant, maar vraag me af of daartoe te openen topics door anderen wellicht als irrelevant worden aangemerkt.
Vale, je hebt volkomen gelijk. Mea culpa maxima. Maar nu ben ik op zoek naar het antwoord op de volgende vragen: word je stoneder als je je joint aansteekt met een lucifer of een aansteker. Ook worstel ik met de vraag of je stoneder wordt van blanco vloei of vloei met de opdruk van de Union Jack of de Stars and Stripes. Ik vind deze vragen volstrekt relevant, maar vraag me af of daartoe te openen topics door anderen wellicht als irrelevant worden aangemerkt.
Je vragen stellen in dit topic is niet gewenst.
Maak een eigen topic aan en verwacht daar de antwoorden die je zoekt.
Of de voor jouw relevante kwesties door anderen als relevant c.q. irrelevant worden beschouwt weet ik op voorhand natuurlijk niet.
Echter, als jij een topic opent met deze vragen en iemand reageert op dezelfde manier als jij deed, welke als ongepast aangemerkt kan worden daar er nog steeds door de crew beslist wordt of een vraag relevant is op dit forum en niet door de leden (je kunt altijd een melding maken als je iets niet aanstaat btw), kan hij/zij ook een openbare waarschuwing krijgen.
Enige vorm van respect voor topics, ook als je ze niet leuk vindt, is gewoongoed.
Comment