Ik heb sinds 5 juli niet meer geblowt en toen ik toen blowde, rookte er een paar op een dag.
Had toen steeds meer nodig van dat spul.
Alleen heb ik dus nu weer eens een joint gerookt.(naja joint. geklikt met een sigaret)
En er zat dus echt maar een heel klein beetje wiet in. 0,1 gr misschien ofzo.
En ik werd na het roken zo duizelig. ik stond op en viel overal tegenaan.
Precies hetzelfde alsof je heel erg dronken bent alleen dat je nog wel weet wat je doet.
Had gisteravond ook een jointje gerookt. zat ietsjes meer in ook niet veel.
maar heb hem met de helft uitgemaakt(omdat ik me overal aan moest vast houden omdat ik anders viel) en ik viel serieus tegen alle muren aan enzo.
Gooide perongeluk een beker water over de tafel heen. had echt geen goede coordinatie meer en alles draaide leek wel.
Hoe kan dit? want toen ik nog dagelijks blowde had ik dit nooit. ja weleens een beetje scheef lopen maar niet dat ik steeds zowat val en overal etegen aan bots.
OOhja en slik sinds kort weer paar medicijnen; valium 4 x per dag en 150 mg seroquel.
Heb daarvoor laren lang ook veel pillen geslikt.
Heeft dit misschien er iets mee te maken?
Had toen steeds meer nodig van dat spul.
Alleen heb ik dus nu weer eens een joint gerookt.(naja joint. geklikt met een sigaret)
En er zat dus echt maar een heel klein beetje wiet in. 0,1 gr misschien ofzo.
En ik werd na het roken zo duizelig. ik stond op en viel overal tegenaan.
Precies hetzelfde alsof je heel erg dronken bent alleen dat je nog wel weet wat je doet.
Had gisteravond ook een jointje gerookt. zat ietsjes meer in ook niet veel.
maar heb hem met de helft uitgemaakt(omdat ik me overal aan moest vast houden omdat ik anders viel) en ik viel serieus tegen alle muren aan enzo.
Gooide perongeluk een beker water over de tafel heen. had echt geen goede coordinatie meer en alles draaide leek wel.
Hoe kan dit? want toen ik nog dagelijks blowde had ik dit nooit. ja weleens een beetje scheef lopen maar niet dat ik steeds zowat val en overal etegen aan bots.
OOhja en slik sinds kort weer paar medicijnen; valium 4 x per dag en 150 mg seroquel.
Heb daarvoor laren lang ook veel pillen geslikt.
Heeft dit misschien er iets mee te maken?
Comment