Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greengo vloei zoekt 10 reviews

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Greengo zoekt 10 reviews

Pakketje binnen gehad vandaag en het is netjes verzorgt .

De Greengo vloei rolt beter dan de smoking goud en het rookt ook veel zachter weg, ik proef ook duidelijk verschil tussen de beide merken en ik moet zeggen dat die greengo toch wel lekkerder is om te roken. Ik vind die tipjes in het pakje vloei ook erg goed gedaan, dan ben je ook nooit je tippies kwijt wat ik ook erg handig vind is het elastiekje om het pakje vloei dicht te houden, erg slim gemaakt.

Hartelijk dank voor het pakketje en ga zeker over naar greengo.

Grtz
    Last edited by THC Dude; 22 August 2012, 18:56.

Comment

ik heb nog niks binnen?

Comment

Komt denk ik omdat je ook met de tshirt actie mee doet, omdat het dan met de pakketpost komt...

Maar weet niet zeker he!

Greetz,

xslt66x

Comment

Kan ik eindelijk me spandoek weer eens uit de kast halen
          Nog even geduld, het is me van de week gewoon niet gelukt om al die pakketjes te verzenden.
          Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

MET GROOT GENOEGEN PRESENTEER IK U:

recentie greengo vloei en tip.

bij het openen van het pakketje is de aanwezige greengo vloei niet te missen. ze straalt
            een luxe uit. handig elstiekje zodat de vloei niet oprolt bij vochtige omgeving. en een
            mooie zachte opdruk. qua aangezicht zeer "sjeik".

de eerste geuren van de tip doen mijn vermoeden gerecycled karton te moeten draaien
            de vloei geurt niet echt, maat heeft wel een fijn ruw oppervlak om te draaien. de plakrand
            is smaakloos (echt smaakloos en dat is fijn). door de licht transparante bruinige kleur viel
            ze ook niet meer zo op. het is een mooi onopvallend kleurtje

het draaien met de vloei ging fijn. maar goed ik draai nog met een servet dus weet niet of
            dat voor mij als interesse is getest

de smaak en rook genot. de smaak is niet anders als bij andere merken "goede" vloei.
            ik denk wat meer te proeven van mijn draai gerei intern, maar omdat dat zo vluchtig is
            ben ik daarin niet overtuigd. het valt mij wel op dat de vloei veel trager brand (positief of course).
            ik doe 1/3 langer met de joint. dit komt naar testen doordat de vloei minder smeult als deze in rust is.

ik ben positief over de vloei in het geheel. zal het vast nog eens kopen.
            maar alleen als luxe, voor onderweg of in t park. omdat ze trager brand dus een
            goeie voor buiten. de tip vond ik niet fijn. het is echt karton en geurt dus ook zo.
            de 1 zal het niet boeien, ik vind het afdoen aan de geur die ik in mijn onopgestoken
            joint wil ruiken. de weedie die erin zit en niet in combinatie met een karton lucht.
            om die zelfde reden curen we in wek potten toch, en niet in luchtdichte karton boxen

maar goed. wel heel leuk om te testen en hoop zo enig bruikbare feedback gegeven te hebben.

mochten greengo nog meer vragen hebben of een testpakketje dan weet je me te vinden.

groetjes van het hele test team.

Comment

Waarom zitten er aan mijn pakje vloei geen tipjes JD
              God was never on your side..

Comment

Had je je ingeschreven voor de review dan
                Een Prittstift doet wonderen bella

Comment

whoehahahaha,
                  tip of the day man

dat verdient minstens een crea bea topic in de wiki pedia/joints/jointsmaken/tip-in-vloei-trick-JD-special.wwiki

echt niet te zuinig fantastisch. krijg je nu discusies dat dubbelzijdige tape duurder toch sterker plakt.
                  budget omgevouwen plakband tips op you tube, whoehahaha en mensen die altijd big willen. ik heb
                  6 vloei en 12 tip. bwam zak vol meuk whoehhahahaha

sorry sorry sorry heb een creatief verbeeldende capaciteit in mijn brein. ben er zelf gelukkig mee
                  maar kan me er wat bij voorstellen als je het erg vind. whoehahaha nee toch niet, ik ga vanavond maar de slag
                  hier valt geld aan te verdienen.

thumbs up

Comment

Haha bram

Het is dat ik geen prittstift kan vinden anders had ik wel even een tutorial gemaakt
                    Vandaag gaan er weer een hoop pakketten mee met de post dus de meeste zullen deze morgen ontvangen.
                    De zuiderburen waarschijnlijk pas maandag. Rookze in ieder geval!

Comment

Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Re: Greengo vloei zoekt 10 reviews

Wij wachten met smart! Geduld word geloond haha

Thanks JD en GreenGo

Greetz,

xslt66x

Comment

heb het binnen, de greengo vloei brand nouwelijks op en jaja ben ik ook tevreden mee maar greengo beter en ik kreeg een asbak en een aansteker en atami smaakverbeteraar

Comment

Heb het binnen samen met de shirts
                            bedankt!
                            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Hier lag ook een pakketje te wachten in de bus.
                              Bubbeltjesenveloppen ftw! Ik heb lekker een tijdje luchtkussentjes zitten knijpen achter m'n scherm.
                              Anyho..de plaatjes.
                              't Is een mooi pakje, mag ook best voor 2 euri toch ?
                              Ik kon alleen nergens op het pakje vinden of het de regular of de slim was.
                              Aan het formaat te zien is het de regular size.
                              GreenGo-01.jpgGreenGo-02.jpg

Nou, jointjedraaien dan maar..
                              Ja, met shag, dat rook ik al 30 jaar, dus zit ook een klein laagje in de joint.
                              Zo blijft het wat brandbaar ook
                              Topje Mango van Soma en een Bubblegum grinden en mixen..

GreenGo-03.jpgGreenGo-04.jpgGreenGo-05.jpg

Ja, beide topjes zitten erin, maar ik was te gehaast met dichtplakken voor de totaal-foto.
                              Ik vind het papier gladder dan m'n huismerk. Of dat een voor- of nadeel is laat ik aan jou.
                              Goeie plak zit erop. Smaakt nergens naar, maar plakt als secondelijm
                              Tipje ruikt wat naar karton inderdaad, maar ik heb er geen hinder van.

GreenGo-06.jpg

En dan de smaak en brand-test.
                              GreenGo-07.jpg

Brand wat moeilijk, even doortrekken.
                              Smaak valt niet tegen, mee zelfs, eigenlijk.
                              Het scherpe randje is eraf, die ik met Rizla wel heb.

Zo gauw je 'm even neerlegt is-ie ook vrij snel uit.
                              Da's handig als je in etappes rookt, maar als je buiten voor de deur staat te dromen moet je wel eens opnieuw aansteken.
                              Dat vind ik niet zo fijn, meestal ligt de aansteker nog binnen.

GreenGo-08.jpg

Al met al is-ie prima te doen.
                              Ik heb eigenlijk geen commentaar
                              Misschien dat-ie wat breed is voor mijn standaard jointjedraaikunsten, maar dat is opgelost met de Slim size versie.
                              't Is een lekker papiertje, en ik zal ze zeker niet weggooien.

Thanks JD en GG !
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Mooie review QnQ, zo zou iedere review moeten zijn na het ontvangen van gratis test-producten.

Kavatza boxes FTW
                                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Bezig...
                                X