Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik kan steeds beter tegen wiet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Ik kan steeds beter tegen wiet

Er zaten bij mij ook geen kwade bedoelingen achter mijn opmerkingen. Maar soms steekt het als je meer dan de helft van je inkomen aan de schatkist moet afdragen. Nog een goedbedoelde raad: eet niet te vaak rabarber, want daar zit oxaalzuur in. Dit zuur kan niersteen veroorzaken en dat is niet prettig.

Comment

Daar is een heel erg simpele oplossing voor xtreme : minder binnenharken. al dan niet virtueel...
      Last edited by moreweed; 30 November 2012, 23:50.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Wie gaat hier dan de discussies op scherp zetten??

Comment

Als ik ga slapen heb ik ook een joint maar als ik wakker bent neem ik een afstand want dat is een joint van gisteren.

Volgende dag als ik niets te doen hebt zoals vandaag dan rol ik na het eten.

In de zomer niet blowen van 11 uur tot 18 uur.want het is warm en ik voel mij niet lekker.
          in de winter onder -10 ook niet buiten roken.want je krijgt koud( trillen).Ik ben niet mager of zo maar ik heb altijd koude voeten.

Als ik alleen werk in mijn garage dan rook ik wel.
          als ik moet werken bij een ander garage dan rook ik zelf ook niet. dus veel koffie ..
          Als ik wakker bent en ik rol een joint jah dan vergeet ik alles wat moet doen.

3 dagen stoppen is bij mij het zelfde als hele dag niets roken en avonds enkel 1 joint.

Thc of wat dan ook blijf 40 dagen in je lichaam.
          na 15 dagen is je longen schoon dus roken na 15 dagen is ook zelfde effect als 1maand..

Dus ik rook enkel een joint en wat gisteren in mijn bloed gekomen is die blijf nog en als ik wakker bent en ik rol een 0.1 wiet in mijn joint dat is voldoende om te bewegen en werken.
          zo bouw ik meer tot dat ik ga slapen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
            Daar is een heel erg simpele oplossing voor xtreme : minder binnenharken. al dan niet virtueel...
            Dat zou ik wel willen, maar dat gaat niet lukken. Ik werk voor een B.V., waarin ik enig aandeelhouder ben, zonder verder personeel. Nagenoeg de volledige omzet wordt fictief aangemerkt als gebruikelijk loon, terwijl ik met 40 tot 50K ook genoegen wil nemen. Dus in plaats van dividend, belast tegen 25 % moet ik de winstreserves van mijn B.V. afromen in de vorm van salaris, belast tegen 52 %. Daarentegen bouw ik wel een pensioen op dat bestaat uit 70 % van mijn salaris, geschoond van de AOW-inbouw.
            Last edited by Xtreme; 1 December 2012, 16:04.

Comment

Een week of 2 niet roken helpt bij mij meestal wel om weer ouderwets Stoned te worden

Comment

Bezig...
              X