Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Joint gevonden
Collapse
X
-
Re: Joint gevonden
Wiet en hasj varianten op de melodie van de Zuiderzeebalade zongen we al 40 jaar geleden in soos Uh-Hu in Goes. Je moest twee trappen op in het oude Schuttershof om op de zolderverdieping te komen, alwaar de soos was. Rechercheur Bal kwam daar regelmatig op de klep vallen. Ooit hebben we daar een gietijzeren WC-spoelbak boven de toegangsdeur op scherp gezet, met de bedoeling dat hij een plens water op zijn kop kreeg. Ik weet nu nog zelfs het merk van de spoelbak: Kaklu. Echter, ook de bak viel op zijn kneiter, wat hem niet vrolijk stemde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bubba J View Poststraks worden ze nog boos, omdat je hun zuurgespaarde joint van 15jaar oud hebt opgerookt, de symbolique van het onthouden van de joint verbroken, ouders aan de spuit , slik, kontje achteruit
laat em toch liggen, die heeft wrs meer psychologische waarde dan jij die er 1 uurtje high van wordt...?
Comment
-
Ik zou er niet blij mee zijn als ze zomaar mn spullen meenemen of oproken.Wil je zo aan je ouders vertellen dat je blowed?Zo van hij is weg hoe kan dat nou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leg dat ding toch terug in de kast man en koop voor 3.50 een gedraaid jointje.Denk dat het beter zal smaken als een joint van 10 tot 15 jaar.
Dadelijk heeft dat jointje emotionele waarden en dan?Wie laat er nu een joint zo lang in de kast liggen?Ik denk dat er echt wel een verhaal achter zit.
Maarja tis jou keuze!!!!Hoop als je het jointje oprookt dat je er geen spijt van gaat krijgen en niet ziek word.
Gr Goud
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goudeerlijk View PostIk zou er niet blij mee zijn als ze zomaar mn spullen meenemen of oproken.Wil je zo aan je ouders vertellen dat je blowed?Zo van hij is weg hoe kan dat nou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leg dat ding toch terug in de kast man en koop voor 3.50 een gedraaid jointje.Denk dat het beter zal smaken als een joint van 10 tot 15 jaar.
Dadelijk heeft dat jointje emotionele waarden en dan?Wie laat er nu een joint zo lang in de kast liggen?Ik denk dat er echt wel een verhaal achter zit.
Maarja tis jou keuze!!!!Hoop als je het jointje oprookt dat je er geen spijt van gaat krijgen en niet ziek word.
Gr Goud
en daarom vroeg ik me af of hij nog te roken is en of ik er niet heel ziek van ga worden af zo ;p
Comment
Comment